ladatarzan Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Minns ni dealen med PPA på Partypoker i slutet på förra året? När man gick med i PPA så skulle man förutom bonusen få lite grejer hemskickade: Enligt mejlet man fick så sa de: "Please allow 4-6 weeks to receive your membership card and other items by mail.". När ett halvår gått och jag fortfarande inte fått något hemskickat så svarade de att det blivit en miss. Nu undrar jag om det är någon som fått något hemskickat? Eller om det bara är jag som de "missat"? edit: tar bort bilden, fick upp en fråga om något cert. /Henkeman Citera
P-O Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Jag fick en T-shirt, medlemskort och nått mer småkrafs, minns ej exakt hur lång tid det tog men det var kanske kring en månad. Citera
ladatarzan Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2006 Ok, det är ju inte precis så att jag längtar efter lite krafs, jag var mest intresserad av att veta om de var så seriösa som det påstår. Citera
Maax Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 De har missat mig också, inte brytt mig om det men slänger iväg ett mail nu då. Tack för påminnelsen. Citera
Recommended Posts