Ebbesson Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Är också intresserad av livespel i lund. Kan tänka mig cg up till 5/10 och tunering med inköp up till 1000kr. Citera
perran_ Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Också intresserad. Har lirat en del livepoker innan här i Lund, men var ett tag sedan senast. Citera
Jennez Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Snor tråden för brädspelsreklam igen. På fredag tänkte jag hosta. A&A eller Diplomacy om folk hellre vill det. PM:a för mer info. Citera
GruGloG Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Snor tråden för brädspelsreklam igen. På fredag tänkte jag hosta. A&A eller Diplomacy om folk hellre vill det. PM:a för mer info. Bah, vilken jävla skitdag du valde . Citera
Jennez Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Bah, vilken jävla skitdag du valde . Jahapp, verkar som att det får bli A&A då. Går inte att spela Diplomacy utan GruGloG. Citera
Braindead Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Jag vill spela! (Inköp 500-1000kr, Lund) Citera
alex1759 Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Jag är klart intresserad av lite lajvspel i Lund. Har dock svårt att själv arangera något, verkar som att de är många som sitter i den sittsen. Men släng gärna iväg ett PM till mig om ni bestämmer er för att spela nån dag oavsett inköp. Citera
Mikael1337 Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Jag är klart intresserad av lite lajvspel i Lund.Har dock svårt att själv arangera något, verkar som att de är många som sitter i den sittsen. Men släng gärna iväg ett PM till mig om ni bestämmer er för att spela nån dag oavsett inköp. Okej you and me NL10K HU Citera
D_ Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Mkt Lund nu Jag bor i Malmö men kan lätt ta mig till Lund om där blir någon trevlig turnering eller home games. Vi är ett litet gäng i Malmö som brukar köra home game ibland, under sommaren brukar det bli ganska ofta. Vi kör dock små insatser, spelar för att det är skoj. (pengar får man tjäna på nätet:)) Ibland går vi ut o festar efter att ha skenat lite Om det är någon som är sugen att hänga på är det bara att höra av sig. Grilla lite, spela poker o ta några öl...kan det bli bättre Det är alltid roligt att lära känna nytt folk. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Flyttar till Malmö nu i helgen pga att kärringen fått jobb där. Känner inte en kotte så blir mer än gärna inbjuden till något homegame i eller i närheten av Malmö. Själv kommer jag bo vid Caroli, lagom centralt ifall någon känner för ett par pilsner och sen en runda till cosmo, bara ett stenkast därifrån. Låter som en jävla kontaktannons men wtf,måste hitta ett nytt homegame gäng ju / Jimmy Citera
K1 Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Flyttar till Malmö nu i helgen pga att kärringen fått jobb där. Känner inte en kotte så blir mer än gärna inbjuden till något homegame i eller i närheten av Malmö. Själv kommer jag bo vid Caroli, lagom centralt ifall någon känner för ett par pilsner och sen en runda till cosmo, bara ett stenkast därifrån. Låter som en jävla kontaktannons men wtf,måste hitta ett nytt homegame gäng ju / Jimmy TOFFEL Citera
Peder Månsson Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Ska frakta hit ett bord och lite marker så småningom, så kan vi säkert spela hos mig ngn gång i sommar. Inte allt för små insatser, men allt över 500kr sng kan vara av intresse. Citera
OJP Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Ska frakta hit ett bord och lite marker så småningom, så kan vi säkert spela hos mig ngn gång i sommar. Inte allt för små insatser, men allt över 500kr sng kan vara av intresse. Ska du köra en slask-session så glöm inte PM:a mig Citera
Freud360 Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 e med på ALLT i live-väg mellan 500-1000 i västra skåne... desperat...? hmm ja... =) Citera
route66 Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Kolla in http://www.hangoverpoker.se Citera
Starfitter Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Flyttar ner till malmö på söndag. Arbetlös och pokersugen heeeela sommaren. All alone förutom bruden och lite polare i lund så jag hänger gärna på något skönt homegame upp till 5-10 typ =) Citera
Jenza Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Även jag söker homegames i västra skåne är intreserad av cashgame i nivån 5-10 upp till 25/50 pm:a mig om man kan vara med o lira Citera
Daowned Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Snor tråden för brädspelsreklam igen. På fredag tänkte jag hosta. A&A eller Diplomacy om folk hellre vill det. PM:a för mer info. Tjena Jennez Du var ju på mig om att fixa ID här för att råda upp ett eller flera goa parti poker så nu är jag här:) Är personligen sjukt sugen, hur ligger landet för dig???? Btw hur gör jag för att PMa dig, har inte den funktionen i kontrollpanelsmenyn. Ha det godis, häls Jörgen(Susanne:P) Citera
upandcoming Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 vi har planer på att styra upp lite liveslask i lund. PMa om ni är intresserade. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 TOFFEL Inte bli ledsen nu, ska försöka vara med på någon i Kalmar i sommar. Bara du lämnar lillebror och hans bästa kompis fru fortuna hemma så Citera
Nicklas Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Hej jag söker Dealers till på onsdag kväll för ett företags event i Helsingborg Finns det någon som är intresserad av det så ring mig på 0768676549 Niclas Gustafsson Pokerevent http://www.pokerevent.se Citera
upandcoming Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 homegame i lund på torsdag. PMa. Citera
pokermanga Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 jätte kul att plocka pollare på cash fina vänner dra till cc I MALMÖ BÄSTA VÄRDET PGA DANSKARNA Citera
upandcoming Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 jätte kul att plocka pollare på cash fina vänner dra till cc I MALMÖ BÄSTA VÄRDET PGA DANSKARNA level? Citera
Hyler Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 level? Vetitusan, en av stammisdanskarna dubblade upp mej i fredags när han såg/tänkte fel. Han hade 9Q för tre par när han trodde att han hade 9K för kåk. Min förskrämda triss K mot många drag (färg och stege möjlig) stod. Synd att det inte hände i lördags kväll. Citera
Recommended Posts