zencor Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Är en relativt nyinflyttad malmöit som söker cashgames kring 2-4 nivån... skicka pm om ni saknar nån runt bordet! kronor? ja vi brukar köra cashgames och turnering runt omkring landskrona-kävling-ramlösa-helsingborg... men lite uppehåll i landskrona just nu, men turneringarna brukar ligga på buyin 300 kr re-buy 200. cashgames, 5-10 kr, 10-20 (var av 10-20 är mest vanligast) det som spelas är Texas Hold'em så alla ni "Viktig-petters" kan knippa igen.. skicka PM till mig för lite mer info.. Citera
MrCash Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Hej, Vi kommer att anordna några turneringar utanför Lund i sommar. PM:a om du är intresserad så berättar jag mer om oss och om våra turneringar. Mvh Johan Citera
Gothia Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Här finns en till som hänger på, bor i Lundaområdet så jag kan typ, alltid Skicka email: Micke1012@yahoo.se om när och var och jag kommer. Tack på förhand Citera
Tamdam Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Ska beställa bord från Heypoker nästa vecka och sen kan jag nog vara värd kontinuerligt fram till augusti någon gång, kör msn gustaf_lundberg@hotmail.com eller gå in på http://www.epitaxi.se och släng upp en tråd där så kan du/ni får info om hur det går Föresten, spelar själv gärna (SEK) 1/2 NL & 5/10 FL(fria inköp oftast men allt är diskuterbart), gärna dealers choice men bara holdem fungerar bra. 6 platser just nu, går nog att utöka till en 8 ca. Bor på deplhi i en 1:a. - Gustaf Citera
Florre99 Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Skulle va kul o lira lite live i lund. Citera
Jerry_ Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 MrCash: Vad för insats hade ni tänkt köra? Citera
brahand Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Började titta på vad som händer i Lund, men det var ju ett par månader/år sen det skrevs aktivt i den här tråden! Är det fortfarande lika många intresserade? Har det hänt något? Är det någon som pallar arrangera det? Jag är nyinflyttad på den här sidan av skåne och kan tänka engagera mig om det behövs! Är det nån som vet nått? Lokal t.ex.? Kom igen nu! Jag är trött på att sitta framför en skärm och jag vill ha en ett spel! Citera
integrito Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 tjena, ni är välkomna att spela med oss den 10-11/9 i malmö, vi kör en större turnering då, med lite mer än 100 spelare, vi har plats för 150 st. (det finns en tråd här som heter storturnering i malmö. Citera
Jennez Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Ja du... Live-pokerläget är lite känsligt i Lund just nu med tanke på tidningsartiklar och snokande journalister. Alla vi från Lund Poker Club är så klart sugna på att starta upp igen men av förklarliga skäl är det inte aktuellt än på ett tag. Mitt tips är att hålla låg profil med större arrangemang i Lund tills vidare. Under tiden kan jag rekommendera Malmö Pokerklubb som har väldigt trevliga arrangemang! Kontakta Stahl eller Smitaren här på forumet och kolla in deras egen grupp under ”Pokerklubbar”. Lycka till! MVH Jens Jadbäck PS. Integritos tips om storturneringen i Malmö är också ett säkert kort! Alltid trevligt! Citera
lilleinar Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Finns det någon klubb eller sällskap som spelar någorlunda regelbundet i Lund nuförtiden? Hade varit kul att spela lite. Skicka gärna PM om ni kan tipsa om något eller skriv här. /lilleinar Citera
Gothia Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Jag lira när det fanns i Gunnesbo, nån som vet om det liras någonting alls numera i Lund. skicka mail om ni vet något. Tack på förhand. micke1012@yahoo.se Citera
Rambo Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Tja, jag är sugen på cashgame i malmö.. finns det nåt gäng som kan behöva en extra får ni säga till så kanske jag kan hoppa in.. Citera
perran_ Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Här har det inte skrivits på ett tag. Finns det något intresse av homegames i Lund nu i höst? Har brukat spelat måndagskvällar på ett ställe här men vet inte vad som kommer hända framöver. Några här som är intresserade? Både turneringar och cash game är till förslag. Citera
Jennez Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Jag är på både turrar och cg. Turrarna spelar inköpet inköpet ingen större roll men cg får gärna vara minst 5-10, Texas eller Omaha. Vi kan turas om att hålla i det. Vi behöver lite organisation (som jag inte hinner ta tag i) och ngt slags roterande schema. Flertalet bord, marker och hela kittet finns. Citera
Yucelo Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 är också sugen på live i Lund. PM:a mig Citera
Nick_the_Swede Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 är också sugen på live i Lund. PM:a mig Samma här. Citera
Dorsia Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 är också sugen på live i Lund. PM:a mig Me to Citera
slashyboy Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 är också sugen på live i Lund. PM:a mig jag är med sugen, pma här med Citera
Recommended Posts