heltenkelt Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Bra fråga! Alla namn och adresser är inskickade till SVEPOF och därmed skjuter jag frågan vidare till SVEPOF-Morgan och hoppas på att det löser sig. /h Citera
krummas Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 jag pröjsade i februari men har fortfarande inte fått nått medlemskort Citera
heltenkelt Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Jag anmälde med andra ord dig i februari och du har inte fått ngt medlemskort, kan jag då säga. Prata med Morgan Lindström som är medlemsansvarig på Svenska Pokerförbundet. http://pokerforum.nu/forum/viewforum.php?f=76 http://www.svepof.se Citera
heltenkelt Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Förhoppningsvis har ni som klagat hos SVEPOF fått något liknande brev och förhoppningsvis får ni era medlemskort snart. Kommer inte era medlemskort snart så bör ni checka med UPS (mig) OCH Svepof ifall erat namn finns med i våra listor. Ni som inte fått liknande svar: Jag har fått en kopia av Leif Klingemo, varsågoda: ----------------------- Hej igen XXX (censurerar)! Jag har efter kontroll med Stefan Poon hos Uppsala Pokersällskap upptäckt att felet legat hos oss i förbundet trots allt. Stefan har vid flera tillfällen sänt in kompletteringar på medlemmar och jag har kontrollerat den senaste listan jag fick av honom och där finns du med. Vår tidigare handläggare av detta har missat i hanteringen vilket jag ber om ursäkt för. Ingen skuld ligger hos Stefan och de andra på Uppsalaklubben. Jag har beställt alla saknade kort och dom levereras på någon vecka från nu. Med vänliga hälsningar Leif Klingemo leif.klingemo@svenskapokerforbundet.se Citera
stenarn Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Postad 3 September , 2006 Bra jobbat. Mindre bra av SVEPOF =) Citera
FordPrefect Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Jag har icke fått något medlemskort trots att jag blev medlem nångång tidigt i våras, vad har hänt? =)....Kan vara så att ni har fel adress på mig, vem bör man kontakta för att ändra på detta? Citera
heltenkelt Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Kolla m mig först! Medlemskortet ska ha kommit (jag har fått två nu...). Skicka ett privat meddelande till mig med ditt namn o adress. Stämmer det så tjoar jag till för SVEPOF (som just nu är ganska upptagna med annat). Stämmer det inte så får du visa ditt ansikte,s å får vi se ifall kan vara snälla... mvh! Heltenkelt Citera
Recommended Posts