matte med slice Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jag spelade en livesatelit för ett tag sedan med ca 20 deltagare med 3 platser till en annan satelit. Nu kommer jag inte ihåg exkta stackdjup och var vi befann oss i turneringen men säg att det är ca 13 spelare kvar med blinds 75/150 och FI har en stack på 5000 och Hero en på 7000. Följande utspelar sig: Fi höjer från UTG till 500. Det foldas fram till Hero på typ cutoff + 1 som höjer till 1500. Det foldas fram till fi som väljer att gå all-in. Hero foldar. Hero och fi känner inte varandra, men fi har inte gjort mycket väsen av sig så Hero kan inte göra mycket annat än att tilldela fi epitetet "tight". Hero har däremot varit aktivare och jag tror att fi ser Hero som "semi loose agressive". Vad kan fi ha för HD som väljer att gå all-in? Vad för HD kan Hero ha som passar in på betmönstret? Vilka händer hade ni foldat med i Heros kläder och vilka hade ni tagit synen med? //Matte Citera
Recommended Posts