Gå till innehåll

Rainy Days-tävling - Vinn en iPod Nano 2gb


HeyJohan

Recommended Posts

Nu är äntligen fotbolls-VM slut och så fort alla italienare på kontoret har slutat fira (ehrm...det ryktas att städaren kan ha en italiensk farbror, så det är väl han vi syftar på antar jag :)) så kan vi med glädje återvända till borden.

 

För att fira detta så kör vi nu en liten tävling:

 

Spela ihop minst 100 VIP innan 11 juli kl 23.59 så är du med i utlottningen av en iPod Nano 2gb

 

För att vara med i tävlingen måste du skriva ett inlägg i den här tråden när du har klarat kravet.

 

Vinnaren presenteras här på forumet på torsdag.

 

Fiskarna väntar, lekarna är riggade och servrarna snabbare än nånsin! :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag, vars namn på HeyPoker är Melagres, har efter en lång stunds spelande av Mörkpoker, vars namn på HeyPoker är 5-card draw, ihopsamlat VIP-poäng till ett antal av hundra, ej inräknat de pengar som jag under denna tid också vunnit, på det att jag skall kunna deltaga i tävlingen, vars namn på forumet är Rainy days, vilket är utländska för regniga dagar, vilket kan tyckas märkligt eftersom solen skiner, och i denna tävling vinna en musikspelningsmaskin, vars namn är iPod nano och som har en minneskapacitet på 2 gb, så att jag kan lyssna på ett stort antal musikstycken varthelst jag går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, verkligen omöjligt att spela mer nu överhuvud taget, alla bord lägger ju av så fort man e i närheten av att få ännu en VIP... Va händer egentligen?!?!?!

 

Får man vara med och tävla ändå kanske, hade bara nåra vip kvar ju till 100 strecket.. ;)

 

User; jimmyMmm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...