EL_FishkO Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Vill få det bekräftat eller dementerat en gång för alla. Går det att ha konton på bägge sidorna? Står att det går på bonuswhores, men jag har inte lyckats creata på empire... Citera
EL_FishkO Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 fan vad skumt... förut när jag mailade empire fick jag detta svar: Thank you for contacting us. If you have an active account with one of the website that is supported by our poker system, then you will not be able to create an account with us. As we have deployed a new security check on account creation we do not allow a player to open more than one account in our poker gaming system and you currently have an account with another site supported by PartyGaming and shares our poker platform. This check has been created to prevent collusion at tables and provide you a better poker environment. Thank you for choosing us as your online gaming site! Pradeep Poker Customer Care nu när jag mailade party kom det här: Dear Fredrik, Thank you for contacting us. I understand your concern in this regard. Party Poker and Poker are two different Poker sites, so you can go ahead and open an account with Poker. If you face any inconvenience while opening the account, please contact Poker Customer Service. Jairamr PartyPoker Customer Care blir väl till att maila tillbaka och be om hjälp Citera
kydyl Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 ja det är klart att pokersiten "poker" är en annan. Men det du ville veta var väl om det var ok med pokersiten empire Än en gång visar party hur support skall bedrivas! Citera
EL_FishkO Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 lol...såg jag inte ens. frågan är hur fan han kunde få det till poker... detta var vad jag skrev från början: hello, my username at party is ELfishkO and i wonder if I may sign up with empire as well? sincerely yours fredrik xxxxxxxxxxxxxx signaturen PartyPoker kanske sitter med ett äss i rockärmen i denna fråga? Citera
EL_FishkO Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 Dear Fredrik, Thank you for contacting us. In response to your e-mail I would like to inform you that, you can open an account with EmpirePoker.com and you can also have an account with PartyPoker.com. However, iIf you face any inconvenience while opening the account, please contact info@EmpirePoker.com. Zabehuddin PartyPoker Customer Care Citera
EL_FishkO Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 från empires support: Dear Fredrik, Thank you for contacting us. We are sorry for the incorrect information in the previous email. As you already have an account with partypoker.com you will not be able to create an account with EmpirePoker.com As we have deployed a new security check on account creation we do not allow a player to open more than one account in our poker gaming system and as you currently have an account with partypoker.com supported by IGlobalMedia group who share our poker platform you will not be allowed to register an account with us. But for your information partypoker.com and EmpirePoker.com are two different entities but share the same game platform for hosting Poker games. If you have any questions or suggestions, please do not hesitate to contact our Customer Care Department at any time. We are here 24/7 to assist you via email. Thank you for choosing us as your online gaming site! Deepthi Poker Customer Care Det är väl Party som äger pokerplattformen, så de borde väl ha rätt? Om nån har nått tips så kan den ju pma mig Citera
Djens Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 PMa "Partypoker" på forumet o be honom lösa det Citera
snerki Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Både jag och brorsan har iaf konto på båda siterna och som jag minns det så funkade det bara man signade via en annan dator. Går utmärkt att spela på samma sen Citera
EL_FishkO Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 Både jag och brorsan har iaf konto på båda siterna och som jag minns det så funkade det bara man signade via en annan dator. Går utmärkt att spela på samma sen ok, får prova det...använde ni korrekta uppgifter på bägge sidorna? tack bägge Citera
PartyPoker Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Ska kolla upp exakt vad det är som gäller. Dumt att behöva gissa. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
EL_FishkO Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2006 Ja tack, det vore bra. Och om man kan ha det så vill jag gärna ha hjälp med själva skapandet Citera
snerki Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Både jag och brorsan har iaf konto på båda siterna och som jag minns det så funkade det bara man signade via en annan dator. Går utmärkt att spela på samma sen ok, får prova det...använde ni korrekta uppgifter på bägge sidorna? tack bägge Ja, använda korrekta uppgifter. Båda sidorna använder ju pro-pay som "bank", och blir väldigt jobbigt att sätta in/ta ut större summor om man inte använder korrekta uppgifter. Citera
EL_FishkO Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2006 ok...verkar som att jag kommer lyckas snart iaf. Empire: Dear Fredrik, We understand your concern and would like to apolozise for the previous response sent to you. A player can play both at EmpirePoker.com and PartyPoker.com. I would like to suggest you to create account with different email address and account name .However in case you still face problem I would like to suggest you to write back to us with the email address and account name you are trying to register so that we can assist you in a better way. Thank you for choosing us as your online gaming site! Sonia Poker Customer Care Citera
EL_FishkO Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2006 har lyckats skapa det nu, efter många om och men som det heter... Citera
PartyPoker Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Ok, här är den officiella hållningen i frågan: If you have an existing account with PartyPoker.com, you can open a new account with EmpirePoker.com and vice versa. However, both the accounts should have different account names/screen names and registered with different e-mail addresses. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Komodo Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Kan inte rega konto på empire. Står så här: Error creating account: empirepoker shares tables with a few other online poker rooms. we have detected that you have an active account with one of these poker rooms (Partypoker). due to security reasons, you cannot create another account on the shared poker platform. We apologize for the inconvenience. If you think this message is an error or for more details, you may contact us at info$empirepoker.com along with the account name you are trying to create. Citera
poker_oscar Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Det felmeddelandet fick jag också Komodo. Detta trots att jag angav en ny e-postadress och ett nytt nickname. Jag skickade ett par mail till Empire Poker och tillslut ordnade det sig. Citera
Recommended Posts