kentAA Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Lagturnering: EX: 2 mannalag. Regler kommer så fort de flesta som hänger på klubben skriver ett svar, har inte tid att fixa regler om inga visar intresse! Inköp: 660kr per lag Förslag på datum: Lördagen 26 Augusti Omaha Hi: Regler finns på nätet, och det är bara att öva på playmoney på någon sajt för er som inte spelar den varianten av poker! Inköp: 220kr Förslag på datum: Lördagen 15 Juli Tid: 16.00 Och så kommer vi till den där pokerkryssningen.... Finns det något intresse för den? Citera
yzze Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Jo jag skulle vara sugen på en satellit till kryssningen. Gärna dennna vecka som kommer eller nästa innan man börjar jobba. Citera
yzze Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Skulle även kunna tänka mig att vara med i lagturneringen i Omaha om man kommer loss från sina plikter i hemmet Citera
RiverApa Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 kentAA: vi kommer åka till Sthlm ett gäng från Hofors den 5 augusti för Djurgården - Helsingborg. Bokat biljetter... är väl 4-5 st som är ganska aktiva spelare på klubben som åker... och det låter riktigt intressant med lag turnering... så vi kanske kan titta upp annat datum för den turneringen. Vi blir nog där hela helgen! Givetvis blir man med på omaha den 15 juli... första dagen på semestern om allt går som jag vill med att jobba den helgen eller ej! Citera
kentAA Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 Nytt förslag Lagpoker: 26augusti Inköp: 660kr per lag Så kan vi kalla det(Månadsfinal)? Citera
slimman58 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Sådärja, nu börja det hända saker, bra förslag KentAA. Nu har ni chansen alla medlemmar att tycka till. Vad säger övriga i styrelsen ????????? HALLÅ Vill passa på å önska alla en trevlig semester ni som har någon. Citera
EldorKB Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Sjukt skoj, lagpoker låter som en jättebra ide, synd man är i skolan då ;/ Ingen chans för en sån i juli? Jag vore på iaf. Citera
kentAA Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 Här kommer ett till förslag: Kombi:Det fungerar så som att man köra två olika spel under turneringen, man växlar spelen varannan blinds period. I det är fallet så kör man "Texas Holdém NL under level 1 5draw/Mörkerpoker/Knektöppning(ja ett kärt barn har många namn) under level 2, level 3 är det texas igen" Inköp: 330kr Datum: ? Intressant? Estur, kluvan , foppa, hva125 och resten av gänget??? Citera
Copiad83 Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Kul med en omaha turnering hoppas vi kan bli lite folk bara! Sen lagpoker lät väl helt ok att köra det som månadsfinal borde ju vara lätt för mig att få nån att lira med eftersom ja är klubbens enda riktiga pro=) Citera
kentAA Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 Copiad83: Ungefär som mig då vi spelar lag biljard, ett pro med högt handicap Citera
RiverApa Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 låter fint det där kenneth! på lag pokern får man lira med sitt andra ego? jag som är schizo skulle ju kunna få det tycker jag... på ett bord spelar den tighta danne som alla redan sett varje tävling och sen på ett annat bord sitter jag och spelar löst som alla andra på klubben! Citera
huggormen Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Yo, Lagpoker= Grymt Omahaturn.=Grymt Kombi= Riktigt grymt Jag är på, datum verkar funka! Kör hårt KentAAAA Citera
fimpen Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 de skulle va kul och prova lag poker 26 augusti går bra för mig ska prata med barracudAA vilket vinnar lag 2 låder öl och lite lag poker kan inte bli bättre. ska man börja fira segern nu eller ska man vänta Citera
kentAA Postad 11 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2006 Blir vi inte fler än 12st på Omaha15/7 lördag ställer vi in! Eller om vi kör cashgame istället Citera
sjab Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Lag poker e en as bra idé ja e lätt med! copiad vill säkert vara med mig för han tycker om mig så mycket... Citera
Recommended Posts