Gå till innehåll

Vart ska man ställa frågor om bonusar?


emelie87

Recommended Posts

 

Jo, det kan ju vara ett alternativ om man vill fråga om en bonus på en viss site. Men om man tex vill fråga vilken bonus som passar för en nybörjare, eller något annat generellt. Vart ska man då vända sig om man inte ska skriva i bonusforumet

 

Till moderator: Varför gör ni inte ett forum för frågor om bonusar om ni inte vill ha dem i bonusforumet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jo, det kan ju vara ett alternativ om man vill fråga om en bonus på en viss site. Men om man tex vill fråga vilken bonus som passar för en nybörjare, eller något annat generellt. Vart ska man då vända sig om man inte ska skriva i bonusforumet

 

Till moderator: Varför gör ni inte ett forum för frågor om bonusar om ni inte vill ha dem i bonusforumet

 

 

Det är bara och kolla in de bonusar som finns och se vilka som passar dig och den nivå du spelar på. Men i praktiken så passar nästan inga bonusar nybörjare.

 

Nybörjare spelar ofta på för låg nivå för att kunna dra nytta av bonusar. Det tar dem månader att klara av en bonus på den nivå de spelar och de flesta siter låter en inte hålla på så länge med bonusar.

 

 

Bet24 har en bonus som gäller 2 år så den kan alla klara även om det tar mycket lång tid att klara av den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har allt BR så att jag klarar en del bonusar, det är inte det jag var ute efter. Jag tog bara ett exempel!

 

Det jag undrar över är varför man inte får ställa bonusfrågor i bonusforumet när man får ställa frågor i alla andra delar av forumet som handlar om vesäntliga saker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har allt BR så att jag klarar en del bonusar, det är inte det jag var ute efter. Jag tog bara ett exempel!

 

Det jag undrar över är varför man inte får ställa bonusfrågor i bonusforumet när man får ställa frågor i alla andra delar av forumet som handlar om vesäntliga saker

 

Det behöver inte vara BR som är problemet utan att "nybörjare" spelar på för låga nivåer (NL10?) så att de inte får ihop raked hands eller poäng som krävs för att cleara bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså jag fattar inte varför ingen kan svara på min fråga utan ska svara på allt annat utan den ;)

 

Det enda jag undrar är varför trådar som innehåller frågor om bonusar stängs ner och ingenting annat

 

Tycker inte ni att man ska kunna ha frågor om bonusar i allmänhet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså jag fattar inte varför ingen kan svara på min fråga utan ska svara på allt annat utan den ;)

 

Det enda jag undrar är varför trådar som innehåller frågor om bonusar stängs ner och ingenting annat

 

Tycker inte ni att man ska kunna ha frågor om bonusar i allmänhet?

 

 

Jag har redan besvarat frågan! Läs mitt första inlägg i denna tråd:

 

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22783

 

 

Där står reglerna för trådar i detta forum - alla trådar som bryter mot dem stängs ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo okej då, men då är väl snarare min fråga varför det är sånna regler, jag kan inte riktigt förstå det. Jag måste väl kunna få ställa mina bonusfrågor precis som jag ställer frågor i andra delar av forumet. Är inte ett pokerforum till för att man ska kunna ställa frågor och byta erfarenheter med varandra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett, tips en bra bonus har en hög hourly rate, så de är bara kika in på BW och kolla in nivån på bonus griden och se om de är nåt att ha. Om man vill veta vilken man ska ta så är de bara att sortera alla bonusar efter vilken som ger mest per bordstimma och ta dom därefter. Sen finns inte alla bonusar där men då får man allt ta å läsa bonusforumet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...