Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vad ahde du i jättepoten nyss Ola ?

:(

Topptrissen så klart

Ute efter dåligt spelk, skulle lagt trissen på turn när absolut sämsta kortet kom

Får skylla mig själv :-(

Ska aldrig spela poker igen tror jag...

• Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Vad ahde du i jättepoten nyss Ola ?

:(

Topptrissen så klart

Ute efter dåligt spelk, skulle lagt trissen på turn när absolut sämsta kortet kom

Får skylla mig själv :-(

Ska aldrig spela poker igen tror jag...

Och ökat mer på floppen ??

Då hade den andra fått ett väldigt jobbigt beslut.

Postad

ITM på stars second chance här... Dock ybershort, så jag åker nog när som helst. Fick folda bort 5k då jag inte fått en minsta ens stealbar hand, och när jag fick det va det nån annan som raisade innan. =(

All in!

Postad

Kom 39a Crypto, 49a Paradise, Bubbla Party. Stars KK mot 44 relativt tidigt. Party QQ mot TT och sen all in shortstacked med 22 mot AA. Second chance på stars åkte jag bland dom första med KK vs AA. I Ladbrokes, B2b och 300 freezen på party var jag aldrig med i matchen.

Har levande % lite här och var dock. Fick 20% på molle som vann 20k guaranteen på b2b och han e kvar i second chance också.

Postad

Ute på second chance. =( Fet CL i primas $75-freeze med 7 kvar, men den räknas inte med sina $862 i förstapris. :P Lirade den bara för att ha nån mer kort turre att lira samtidigt som second chance.