BobbyH Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Skaffade bbb nyligen, då fick jag problem med pokerstars. Blir disconnetad ibland i ca 10 sekunder. Fått reda på att det är ett allmänt känt problem. Så därför undrar jag, finns det något man kan göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caedes Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Spelar själv mycket på PS och har BBB som internetleverantör, hade för en tid sedan samma problem som du nämner men nu har det fungerat utmärkt en längre tid (pepper, peppar). Ska ja vara ärlig så har jag inte en aning om varför det började fungera felfritt helt plötsligt! Men jag kan tipsa om ett litet program som kan hjälpa dig att optimera din uppkoppling, det kan ju vara det som fattas. Programmet heter "TPC Optimizer" och kan hittas här! Hoppas att det kan hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Läs mer i denna tråden: Connection problem med BBB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts