Gå till innehåll

Recommended Posts

• 2 months later...
Postad
Såg att ladbrokes börjat med en ny sng-trappa som liknar rounders, någon som hunnit nötat denna ännu? ;)

Upplägget känns lite udda ;)

Citerar mig själv, fortfarande ingen som testat på detta och kan jämföra lite för och nackdelar till primas rounders?

Postad

Steg 4 och 5(finalbordet) är identiska med Rounders.

Grindar faktiskt själv steg 4:or, man skulle väl iofs önska att det var lite bättre trafik men jag tror inte alla upptäckt dessa ännu, och tror dessutom att det blir bättre och bättre på den fronten vartefter.

Postad

Rounders var grymt när det fanns med trakif, grindade turbon på nivå 4 där med för 60$.

Tyvärr gör den branta trappan nu för tiden att man inte orkar lira, för stort slumpmoment då det inte räcker att spela hyfsat för att komma ITM som det gjorde på den gamla goda tiden.

Att det dessutom är totalt dött där gör ju också sitt, vem vill sitta o vänta en dag för att bordet ska bli fullt på högsta nivån? Har för mig att även expekt har en alldeles för brant trappa vilket gör den omöjlig att spela.

Postad
Rounders var grymt när det fanns med trakif, grindade turbon på nivå 4 där med för 60$.

Tyvärr gör den branta trappan nu för tiden att man inte orkar lira, för stort slumpmoment då det inte räcker att spela hyfsat för att komma ITM som det gjorde på den gamla goda tiden.

Att det dessutom är totalt dött där gör ju också sitt, vem vill sitta o vänta en dag för att bordet ska bli fullt på högsta nivån? Har för mig att även expekt har en alldeles för brant trappa vilket gör den omöjlig att spela.

Jag är väl färgad av Herr och Fru Varians men tycker att level 4 där 5 av 10 går vidare till nästa steg är ett utmärkt sätt att grinda och bygga upp rullen på(har 100% ITM sen jag startade projektet 6 raka bland de 5;). Men självklart vore större trafik väldigt önskvärt, och då speciellt på finalbordet där man till slut ska "casha" ut pengarna.