Painman Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 finns en på bonuswhores.com.. kolla där! Citera
Bein Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla SnällaSnällaSnällaSnällaSnälla eller nej Citera
glenn99 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Jag har hittat 4 st olika sajter som man får $50 gratis på, utan insättningskrav. får jag posta de länkarna här? Jag tjänar inget på det. Citera
gdaily Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Eller Japp... Vi klurar på hur fanken vi ska göra för att lösa det på ett bra sätt... Frågan är inte lätt, och nu är det dessutom sommar så alla utom jag siter i solen Citera
glenn99 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Betyder det att det e grönt att posta eller jag har länkar till poker.cm party, carlos poker och titan Citera
hage Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Det som är bra (eller var bra) med det här forumet är att det är ett bra ställe för folk att byta pokererfarenheter, utan utanför kommersiell styrning. OK med banners och affe-erbjudanden.. men när man inte får tycka och tipsa förlorar forumet hela sin grundstomme. Vi förstår alla att ni måste få in sponsorpengar för att hålla sidan flytande, men förstör inte själva grundien, då stjälper ni er själva ist. Citera
Recommended Posts