Sizghi Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 En fråga: Reggade ett account på Partypoker häromdagen och började med en $50 insättning. Idag, ett par dagar senare, noterade jag att en bonus på $25 betalats ut till mitt konto. Försökte leta rätt på villkor (rejkade händer, cashout policy osv) och vilken typ av bonus det var, men utan resultat. Tilläggas bör väl att jag visserligen spelat varje dag, men inte under några längre perioder. Någon vänlig själ som har tilldelats samma bonus och kan förvandla mina frågetecken till utropstecken? Tack på förhand! Citera
snerki Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Alla som signar på party får den bonusen. 25$ efter 150 händer var det förut, och jag har inte hört ngt om att dom ändrat villkoren. Om det är så, så kan ngn rätta mig. Citera
gdaily Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Och cashoutpolicyn är att har du väl fått slanten så är den din Citera
jaha Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 schysst bonus ju. blir nog att utnyttja så jag kan spela frirullen. Citera
Sizghi Postad 7 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2006 Tack så mycker för era svar! Nu öppnas ju helt plötsligt ett antal gamblingsmöjligheter upp... Citera
Recommended Posts