Incognito Postad 14 December , 2004 Rapport Postad 14 December , 2004 Har inga bra reads eller så, då jag inte spelat så många händer på det här bordet. > VillaPark posted small blind ($1) > amppa is sitting out the current game > KMTboy posted big blind ($2) > Game # 179,385,974 starting. > Dealing Hole Cards > amppa left the table > hsiulanf called for $2 > drm9 called for $2 > holkeri called for $2 > NHB (jag) called for $2 (QdJd) > floeyone raised for $4 > Hellatough folded > Puddintaine called for $4 > VillaPark folded > KMTboy called for $2 > hsiulanf called for $2 > drm9 called for $2 > holkeri called for $2 > NHB called for $2 > Dealing the Flop(9h10cAc) > KMTboy checked > hsiulanf checked > drm9 checked > holkeri checked > NHB, you have 10 seconds to respond > NHB, you have 5 seconds to respond > NHB bet for $6 > floeyone raised for $12 > Puddintaine folded > KMTboy called for $12 > hsiulanf folded > drm9 folded > holkeri folded > NHB, you have 10 seconds to respond > NHB went all-in for $87 > floeyone called for $81 > KMTboy called for $81 > Dealing the turn(Jc) > KMTboy checked > floeyone, you have 10 seconds to respond > floeyone went all-in for $121.25 > KMTboy went all-in for $21 > Extra chips returned to floeyone, $100.25 > Dealing the river(8h) > floeyone shows a Straight, Ace high (AcKcQhJc10c) > KMTboy shows a Flush, Clubs (AcQcJc10c5c) > KMTboy wins $347 with a Flush, Clubs Citera
Henkeman Postad 14 December , 2004 Rapport Postad 14 December , 2004 Ta en titt på mallen för hand histories - Jag har ingen aning vem av de du är (Eftersom det inte är ditt forumnick). Gör det bold eller kursivt, vill du vara anonym så kan du ju ändra nicket i texten... - Pottstorlek på varje gata, stämningen runt bordet, typer av spelare osv. underlättar också, annars är det nästan omöjligt att säga något. (Jo, jag ser vem som är du efter att läst igenom allt, men skriv det så man vet från början och slipper gå tillbaka och läsa allt igen.) - Henkeman Citera
HeadLess- Postad 14 December , 2004 Rapport Postad 14 December , 2004 kan ju säga att jag inte hade gått all in i det läget med 2 pers till inblandade i potten. varav en reraisar dig dig på floppen. jag hade callat och kom det ett klöver som det nu gjorde på turn en checkfold. för med största sanolikhet kommer båda betta om galningar. Citera
Incognito Postad 14 December , 2004 Författare Rapport Postad 14 December , 2004 kan ju säga att jag inte hade gått all in i det läget med 2 pers till inblandade i potten. varav en reraisar dig dig på floppen. jag hade callat och kom det ett klöver som det nu gjorde på turn en checkfold. för med största sanolikhet kommer båda betta om galningar. Han som reraisa hade ju ingenting annat en ett inside straightdraw. Sorgligt bara att han calla vilket gav den andre med färgdraget potodds att calla. Citera
Recommended Posts