Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

håller med jonas

det är bättre att börja grinda micronivåer på prima nätverket.

Sen tycker jag att du ska tänka över ordentligt om du vill köra FL eller NL.

det blir hyffsat stor skillnad när det kommer till att jaga bonusar, läsa litteratur och hur kul det faktiskt är.

Är ganska övertygad om att NL är roligare

Postad

har gejmat både FL å NL på prima nu senaste veckan,

Noq= Fisk i NL och gillar att betala av

Noq= Vunnit tillbaka allt å lite till som torskats i NL

Det är sjuk skillnad på spelen. Jag suger pung på NL i CG (känner att jag inte har koll som jag har i fl i vissa lägen).

Postad

det är skillnad men jag tror i ditt fall att det också handlar lite om rutin ... du har ju spelat mest FL online så då är det så klart du är bättre på att läsa folk när det är FL eftersom du lättare känner igen betting patterns och dylikt.

• 5 weeks later...
Postad

tjena hejsan det var länge sen!!

Alltså, nu kör jag typ sng 6 dollars eftersom jag upptäckt 2 saker:

1. Det är väldigt roligt

2. Jag är väldigt bra på det

3. Jag bli arg för att det inte går någon turre

4. Spelarna där är "bättre" än i turneringarna, vilket medför att jag kan läsa dem bättre, MYCKET bättre

ok... Jag är ju inte bäst i världen... Men fn jag har nog precis rätt taktik för det funkar varje gång tills jag antingen förlorar ett race på bubblan eller blir utdragen top-5. (De gånger jag inte hamnar ITM alltså)

Jag vet att rake:en är jättehög (20 % !!!) men eftersom jag känner mig så pass bra på det så tror jag att jag kan gå pluss ändå. nu gäller det bara att inte få hybris, för en intressant sak är att den första sng:n varje dag går jag pluss på, och nästa torskar jag när jag får hybris som chiplead.

Jaja, med det här snacket kanske ni tror att jag har 200 $ på kontot, men så är det inte... Men jag tror nu att jag hittat min grej lite iaf.

kommentarer på min självsäkerhet någon? (kom an bara!!) :twisted: