T_RED Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2006 ja... vad som hände är för övrigt att jag synade och han som pottbettade syna med och visade upp A3 och han som tryckte hade AK... så jag torskade Citera
T_RED Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2006 I hear you ang. Prima och cash.. ska kanske låna en FL bok av nån.. får se... Citera
Zalon Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 http://www.pokertips.org/strategy/longhand.php bra start ... rent generellt med poker så tycker jag att övning är mycket mer givande än teori. Du måste ha lite mer kött på benen rent erfarenhetsmässigt innan du kan/orkar läsa igenom en FL-bok. Jag är säker på att folk i sällskapet orkar watcha dig också när du spelar så får du mer direkt input på ditt spel. Citera
Drdunkel Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 håller med jonas det är bättre att börja grinda micronivåer på prima nätverket. Sen tycker jag att du ska tänka över ordentligt om du vill köra FL eller NL. det blir hyffsat stor skillnad när det kommer till att jaga bonusar, läsa litteratur och hur kul det faktiskt är. Är ganska övertygad om att NL är roligare Citera
NorthQ Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 har gejmat både FL å NL på prima nu senaste veckan, Noq= Fisk i NL och gillar att betala av Noq= Vunnit tillbaka allt å lite till som torskats i NL Det är sjuk skillnad på spelen. Jag suger pung på NL i CG (känner att jag inte har koll som jag har i fl i vissa lägen). Citera
Zalon Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 det är skillnad men jag tror i ditt fall att det också handlar lite om rutin ... du har ju spelat mest FL online så då är det så klart du är bättre på att läsa folk när det är FL eftersom du lättare känner igen betting patterns och dylikt. Citera
T_RED Postad 28 September , 2006 Författare Rapport Postad 28 September , 2006 tjena hejsan det var länge sen!! Alltså, nu kör jag typ sng 6 dollars eftersom jag upptäckt 2 saker: 1. Det är väldigt roligt 2. Jag är väldigt bra på det 3. Jag bli arg för att det inte går någon turre 4. Spelarna där är "bättre" än i turneringarna, vilket medför att jag kan läsa dem bättre, MYCKET bättre ok... Jag är ju inte bäst i världen... Men fn jag har nog precis rätt taktik för det funkar varje gång tills jag antingen förlorar ett race på bubblan eller blir utdragen top-5. (De gånger jag inte hamnar ITM alltså) Jag vet att rake:en är jättehög (20 % !!!) men eftersom jag känner mig så pass bra på det så tror jag att jag kan gå pluss ändå. nu gäller det bara att inte få hybris, för en intressant sak är att den första sng:n varje dag går jag pluss på, och nästa torskar jag när jag får hybris som chiplead. Jaja, med det här snacket kanske ni tror att jag har 200 $ på kontot, men så är det inte... Men jag tror nu att jag hittat min grej lite iaf. kommentarer på min självsäkerhet någon? (kom an bara!!) Citera
T_RED Postad 28 September , 2006 Författare Rapport Postad 28 September , 2006 när blir det TSOP 3?!?!!?!?! Citera
Tornie Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Det handlar bara om topp3....Kör hårt Citera
Zalon Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 TSOP3 blir tidigast av i november men antagligen inte förrän nästa år. Citera
Recommended Posts