Clebbes Postad 4 Maj , 2004 Rapport Postad 4 Maj , 2004 Hej jag är 19år och har svårt att hitta livegames där åldersgränsen tillåter mig att spela. Vad finns det för ställen?? * Fixar lite i rubriken - QoS * Citera
Broccoli Postad 4 Maj , 2004 Rapport Postad 4 Maj , 2004 Om du bor i Göteborgsområdet kan du komma och lira med oss! (Se min signatur nedan.) /Marcus Citera
Daniel C Postad 9 Maj , 2004 Rapport Postad 9 Maj , 2004 hehe, själv är man 16 år och är inte välkommen någonstans, Vad ligger åldersgränsen på hos er på gbgpoker? Citera
Broccoli Postad 9 Maj , 2004 Rapport Postad 9 Maj , 2004 I Göteborgs kortspelssällskap har vi en åldersgräns på 18 för spel om riktiga pengar. Man kan dock bli medlem hos oss ändå, och skulle vi få in ett gäng under 18 tänkte vi kanske anordna någon turnering där man vinner typ pokaler istället för stålars. Nätet borde ju funka även om man är under 18, bara man spelar under någon annans namn (eller ljuger om åldern?). /Marcus Citera
Recommended Posts