Bikern Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Vad håller 24hpoker på med?? Har aldrigvarit med om detta tidigare. Om bord stängs ned så brukar det förvarnas, och man har några minuter på sig. Nu stängdes ett bord ned mitt i en hand, som jag höll på att vinna!! Kom upp en skylt på turn, "Bordet stängs, du kopplas från klienten" nått sådant, gick så snabbt att man knappt han läsa!! Så vars är då mina pengar som jag hade satsat i den handen?? JO, de är BORTA!!!!!! *edit* skall kontakta supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimz Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 jupps, nu försvann alla bord. hej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Bekräftar det! Hela morgonen har varit så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexei Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 jupps, nu försvann alla bord. hej då. Först "server is going down in 2min" and 5sec senare försvinner alla bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Första dagen jag spelar hos 24h och så stängs mitt Omaha bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burran Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Har varit så på hela B2B-nätverket och nu kommer man inte in på någon klient. Förlorade själv en del pengar i en pot då bordet stängdes ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Jaha, nu hände det igen, ser hur min €2 blinds skjuts in ser stänges bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 tre bord har försvunnit för mig nu på 10 minuter....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexei Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Spelade 2€ sökö och efter fi foldar, står det "Hand 370968551 did not finish" i dealer chat. Hand nummer finns inte i Cashier/Hand history, men jag sparar alltid händer direkt till hårddisk: Game # 370968551 - Soko Pot Limit EUR 2 - Table "Helsinki" Players(max 8): V-A-S (EUR 786,55 in seat 3) basmoro (EUR 778,95 in seat 4) V-A-S Ante (2,00) basmoro Ante (2,00) V-A-S was dealt: 7h - 6h basmoro was dealt: ?? - 6d V-A-S Bring-In (4,00) basmoro Raise (16,00) V-A-S Call (12,00) V-A-S was dealt: 7h - 6h - 7c basmoro was dealt: ?? - 6d - Kc basmoro Bet (36,00) V-A-S Call (36,00) V-A-S was dealt: 7h - 6h - 7c - 4d basmoro was dealt: ?? - 6d - Kc - 9h basmoro Check V-A-S Check V-A-S was dealt: 7h - 6h - 7c - 4d - 9s basmoro was dealt: ?? - 6d - Kc - 9h - 6s basmoro Check V-A-S Bet (108,00) basmoro Fold V-A-S Payback (108,00) V-A-S didn't show hand V-A-S wins: EUR 107,25 Rake: EUR 0,75 Game ended 2006-07-06 21:53:24 GMT+01:00 Det står där, att "Game ended...". Blir riktigt arg, om dom inte betalar mig 53,25€ som jag vann. Inte så mycket pengar, men det är så klart, att jag redan vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 3 bord i rad har stängs ner nu ! TOK IRRITERANDE När man köat i en kvat och äntligen lyckast hitta några bord med värde ! (kors i taket) Så stängs dom ner efter ca 10 händer har hänt tre gånger nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drew tha hustler Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Började spela 10e Rebuyen, 30 Freezeouten, 10 Freezeouten och låg bra till i alla när de crashade och man fick tillbaka insattsen. Började spela cash istället och då började borden dö en efter en. Helt jävla sjukt, folk sa att det har hållit på från och till i 4 dagar utan att de har fixat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 SAMMA HÄR ÄR GALEN.. torskat as mkt på de idag.. och HHs försvinner så man kan inget bevisa... fgngmkladsmlsdkg äckligt vidrigt illa. F fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 de sjuka är att pengarna bara flrsvinner somn är i potten.. helt jävla sjukt ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 de här sjukt, fattas ungefär 1000€ på mitt konto som jag hade på borden innan jag sluta. vart fan har dom tagit vägen, får jag iten dom sak jag fan stämma unibet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 dom dyker troligen upp om du ger det lite tid... hitta några bord med värde ! Så kan vi inte ha det, måste stängas ögonaböj... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexei Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 och HHs försvinner så man kan inget bevisa... fgngmkladsmlsdkgäckligt vidrigt illa. F fan. Om du sparar HHs till hårddisken (ProgramFiles/B2B/skin/Handhistory), finns dom kvar där, även om handen inte finns i Cashier/Handhistory Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Förehoppningsvis ska allt fungera nu...ta i trä Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drew tha hustler Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Verkar som om turneringarna krashar fortfarande.. Satt och spelade på ett cashbord igår och självklart så stängdes bordet ner mitt i handen och sen dess har jag inte kunnat retrieve:a pengarna till mitt spelkonto. Står bara att de är "in play" hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Själv gick man misste om en stor pot med nötfärgen när bordet släcktes ner precis innan showdown. Nu blir det ingen spel på 24hPoker (B2B) tills de har fixat problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Sitter fast i 400 G 5CD som 4a när skiten dippar... ...men det blir väl bara inköpet tillbaka, som det blev i Wild West igår. Samtidigt så trivs jag så bra med klienten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Va i helvete! nu hnder de igen.. borden stängs ner och pengarna försvinner... ett av mina NL400 bord stängdes ner.. de va inte i nån pot eller så.. men de cashen jag hade på bordet har försvunnit. ca 400 var de.. känns ritkgit bra.. tackar. som om jag inte var tiltad redan.. äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Nä nu får ni ta och kamma er B2B! 24hpoker!! Hållit på nu mer i än vecka! Ta en dag off och fixa problemet så slipper ni ännu mera spelarflykt från erat nätverk. En gång till under min spelsession, då blir det annat skit istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Finns det någon som kan berätta vad f*n som händer, om det här fortsätter, lär ju det inte behövas mer en ett bord på nätverket sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 VA I HELVETE! Borden stängs ner mitt i händer. Detta har nog kostat mig €500. Nu cashar jag ut alla € från skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 MM detta är HELT SJUKT!!!!! och er ger man bort flera tusen euro i månaden i rake.. tackar för de. gkldsklng blir galen.. fixa skiten fort! så svårt kan de fan inte vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts