Fido Postad 16 December , 2004 Rapport Postad 16 December , 2004 Näe, sant det kanske. Men tycker ändå det funkar hyffsat som motiverings-tal. Vi är ju liks körda, kommer att dö vilket som... då är det lika jäkla bra att vi "går ut" med en smäll. Citera
lfx Postad 18 December , 2004 Rapport Postad 18 December , 2004 Med risk för att felcitera så måste jag säga att "Why didn´t you just put the bunny back in the box" är rätt löjlig, fälld av Nicholas Cage i Con Air Citera
Johan Postad 18 December , 2004 Rapport Postad 18 December , 2004 Mel Gibson säger väl rätt liknande saker i de flesta av sina filmer, även om några av dem är helt okej. Var en sak när han höll talet i början av We Were Soldiers, kommer dock inte ihåg vad han sa. Citera
BrutalFalukorv Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Godfellas - " I always wanted to be a gangster" Citera
Hjort Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Godfellas - " I always wanted to be a gangster" Jag är rätt säker på att du menar maffiafilmen Goodfellas och inte Futuramaavsnittet Godfellas. Men med Bender är det ju inte så lätt att vara helt säker. Citera
WeeM Postad 20 December , 2004 Rapport Postad 20 December , 2004 Med risk för att felcitera så måste jag säga att "Why didn´t you just put the bunny back in the box" är rätt löjlig, fälld av Nicholas Cage i Con Air Helt klart en av de töntigaste Tycker faktiskt att många av de som finns på den där listan är rätt sköna. När kommentarer som "Hasta la visa - baby" av Arnold utses som en av de bästa genom tiderna, undrar jag verkligen om de inte lyckats vända på listan på nått sätt. Citera
Smitaren Postad 20 December , 2004 Rapport Postad 20 December , 2004 Allt som Teddy KGB säger i Rounders - som man tvingats lyssna till på massor av pokerbord man hamnat på. Citera
freeman Postad 20 December , 2004 Rapport Postad 20 December , 2004 i be back? bara jag som tycker den suger? Citera
Jennez Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Jag gör en megabump på den här tråden! Bästa filmrepliken (eller replikväxlingen): (Från The Big Lebowski 1998) Jesus Quintana: You ready to be fucked, man? I see you rolled your way into the semis. Dios mio, man. Liam and me, we're gonna fuck you up. The Dude: Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. Jesus Quintana: Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click." The Dude: Jesus... Jesus Quintana: You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Walter Sobchak: Eight-year-olds, Dude... Sämsta repliken: (Från Rounders 1998) Allt som Malkovich häver ur sig med sin taffliga (mil ifrån trovärdiga) ryska brytning. Citera
Jennez Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Jag gör en megabump på den här tråden! Bästa filmrepliken (eller replikväxlingen): (Från The Big Lebowski 1998) Jesus Quintana: You ready to be fucked, man? I see you rolled your way into the semis. Dios mio, man. Liam and me, we're gonna fuck you up. The Dude: Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. Jesus Quintana: Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click." The Dude: Jesus... Jesus Quintana: You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. Walter Sobchak: Eight-year-olds, Dude... Sämsta repliken: (Från Rounders 1998) Allt som Malkovich häver ur sig med sin taffliga (mil ifrån trovärdiga) ryska brytning. Citera
TotalFarsa Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Sämsta filmreplik Darth Vader: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! /TF Citera
TotalFarsa Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Sämsta filmreplik Darth Vader: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! /TF Citera
Recommended Posts