Opteron Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Fick nyss ett mejl om 25% up to 100$ insättningsbonus av party. Kan jag acceptera båda mina bonusar samtidigt eller måste jag ta en i taget? jag har ju som sagt även en 150$/1800hands-bonus... Citera
Plox Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 25%/100%10x Får se om jag tar den, fortfarande tiltad på tillvaron... Citera
mawam Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Fick nyss ett mejl om 25% up to 100$ insättningsbonus av party.Kan jag acceptera båda mina bonusar samtidigt eller måste jag ta en i taget? jag har ju som sagt även en 150$/1800hands-bonus... 2 separata bonusar som går enl olika krav och villkor, går mao att köra förutsatt att du uppfyller reså bonus krav! grinda på Citera
Opteron Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 kom på det själv genom att faktiskt logga in på partypoker och läsa Citera
Largo-Sama Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Är låglimitspelare och har ej fått någon bonus. Tycker att det är synd, men inte så märkligt. Citera
XoteR Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Kan ju säga att under dom 1.5 åren jag har haft mitt party account har jag aldrig fått en bonus. Sen så har min kompis fått som blev medlem i feburari $20 in på kontot 2 ggr. Ingen stor summa men man blir lite irreterad. Citera
baller Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 inte ens reload bonusar? i så fall kan du inte logga in ofta... Citera
XoteR Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 inte ens reload bonusar? i så fall kan du inte logga in ofta... Inga som lägg in under mitt account iaf, sen får jag ju dom som alla får som läggs upp på sidan osv dom "allmäna" eller vad man ska kalla dom. Och jo, jag spelat där några gånger i månaden iaf. Till skillnad från många andra som jag känner som gjorde $50 gratis sak via nån affiliate, dessa får reloder och $ minst varannan månad. Då har dom torskat sina $50 direkt och aldrig stoppat sin fot där igen. Citera
DaPine87 Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Är det på gång nån ny VIP bonus? Typ sån där accelerator? Citera
heltok Postad 15 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2006 Är det på gång nån ny VIP bonus? Typ sån där accelerator? vore bra om man kunde få datum så man kan planera in semester Citera
Recommended Posts