Gyre Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Jennez 120kg? Chips i hela sängen och en laptop från 98? Inget vidare grymt liv. 0.02 / 0.04 för dig och Kämpa ihop ett rullband Även om han ser ut att ha lite av en ölmage på några av de bilder jag har sett, så tror jag 120 kg är lite i överkant. Och rullband är bara onödigt, han kan gott springa utomhus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Jennez 120kg? Chips i hela sängen och en laptop från 98? Inget vidare grymt liv. 0.02 / 0.04 för dig och Kämpa ihop ett rullband Även om han ser ut att ha lite av en ölmage på några av de bilder jag har sett, så tror jag 120 kg är lite i överkant. Och rullband är bara onödigt, han kan gott springa utomhus! Han har ingen ölmage, han är bara kramgo! Köpte nyss nytt trim till moppen bara för pokervinster. Nu gör den runt 80 blås på långa rakor. Så fort jag läser denna mening sätter jag mig i garv! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Köpte nyss nytt trim till moppen bara för pokervinster. Nu gör den runt 80 blås på långa rakor. Så fort jag läser denna mening sätter jag mig i garv! :D Gjorde din moppe 85 km/h eller vad är det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Köpte nyss nytt trim till moppen bara för pokervinster. Nu gör den runt 80 blås på långa rakor. Så fort jag läser denna mening sätter jag mig i garv! :D Gjorde din moppe 85 km/h eller vad är det roliga? Nääh ... Låter bara töntigt! Har aldrig haft en moppe. Låt mig nu skratta ifred! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungarne19 Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Fan va fold är nördiga här på PF, Inlägget från killen först var klockrent och mycket intresant att läsa! äntligen en som har lite brain! Bra och uppskattat inlägg, Visste såklart det skulle komma fullt med folk som hade andra åsikter, som givetvis var helt snurriga som vanligt! Som sagt bra inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Fan va fold är nördiga här på PF, Inlägget från killen först var klockrent och mycket intresant att läsa! äntligen en som har lite brain! Bra och uppskattat inlägg, Visste såklart det skulle komma fullt med folk som hade andra åsikter, som givetvis var helt snurriga som vanligt!Som sagt bra inlägg Vad snackar du om? Trådskaparens första inlägg var riktigt dåligt och sen blev det bara sämre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Fan va fold är nördiga här på PF, Inlägget från killen först var klockrent och mycket intresant att läsa! äntligen en som har lite brain! Bra och uppskattat inlägg, Visste såklart det skulle komma fullt med folk som hade andra åsikter, som givetvis var helt snurriga som vanligt!Som sagt bra inlägg Vad snackar du om? Trådskaparens första inlägg var riktigt dåligt och sen blev det bara sämre... BS Raffe! Jag har då iaf utvecktlats rejält som pokerspelare av den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Jennez 120kg? Chips i hela sängen och en laptop från 98? Inget vidare grymt liv. 0.02 / 0.04 för dig och Kämpa ihop ett rullband Fakta om Jennez: Vikt: Drygt 90 kg inkl magen som tyvärr är av modell större. Men varför ska man ha en tvättbräda när man kan ha en tvättmaskin liksom? Chips: Ätes endast i undantagsfall och aldrig i sängen. Laptop: Dell, modell 2006 Liv: Har ett äckligt bra liv. Gladare än någonsin! Spelnivå: Varierar kraftigt. CG: $0,5-$1 till $5-$10. MTT och SNG: $50-$100. Med stejk: $200-$500 Rullband: Har inget men skulle nog kunna köpa ett om jag bara vågar krossa spargrisen. Ang. beem_: Verkar vara en jävla idiot som tyvärr nog är lite avis på min imposanta lekamen och mitt trevliga leverne. Vill du tävla i vem som har bäst liv så kan du se dig om efter andra matcher. Jag skiter i ditt liv och är nöjd med den idyll jag och Fluffern lever i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcel Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Om ändå alla skribenter höll denna nivå. Nötkaka Jennez. imposanta lekamen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Om ändå alla skribenter höll denna nivå. Nötkaka Jennez. imposanta lekamen ty ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Jag hade en MT men avgasröret trillade av.. tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okke Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Närdå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Nääh ... Låter bara töntigt! Har aldrig haft en moppe. Låt mig nu skratta ifred! nej, för jag skrattar med dig. vad jag inte förstår är hur folk inte kan tycka att det är roligt skrivet. har man nån gång haft en moped, o trimmat den, legat o pressat den på en raksträcka för att komma upp i 70km/h så skrattar man när man läser det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts