Jennez Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Här kommer jag med ett jätteroligt skämt: Vad blir det om man blandar en jude med en bög och en trollstav? Referenser till Reservoir Dogs samt Pythagoras. Clever boy. Lycka till i Sal Sagev / Gas el Vas! Jag fattar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Här kommer jag med ett jätteroligt skämt: Vad blir det om man blandar en jude med en bög och en trollstav? Mr Orange? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snerki Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Gandalf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Magic carpet ride? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 En snal sats av nagot slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Kan någon annan komma på ett bra skämt där svaret är: Penn & Neteller? Cred utlovas. DS. Ooops, såg inte att det stod Neteller... Ingen cred till mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Ooops, såg inte att det stod Neteller... Ingen cred till mig då. [glimt i ogat] Javla tomte. [/glimt i ogat] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Vad fasen, jag som trodde jag var smart när jag långsökt kom fram till Jew-Wand-Dyke och ungefär fick det till Newandyke (Mr Orange). Frågetecknet kom av könet på dyke, men jag hade fel som vanligt, argh. Jag ska sluta tänka för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 stonkbluff haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 "The names have been changed to protect the innocent." lol @ torbjörn & co.. snyggt att du knäckte amatörerna och gl i vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Ska bli spännande att se hur du lyckas överföra stonkbluffen till pokerborden i vegas Kanske du får äran att köra den mot Berry själv på finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 21 Juli , 2006 Rapport Share Postad 21 Juli , 2006 får juh inte heller glömma den klassiska "check-bluffen" när du sitter på knappen med nötterna sista betrundan och alla har checkat. GL in Vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 25 Juli , 2006 Rapport Share Postad 25 Juli , 2006 Straiiit outta Compton! Lycka till nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Tycker du borde slänga upp lite bilder så blir en roligblogg bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 1) Lycka till! 2) Keep it gangsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Tro mig, jag försöker, men möts av "the file could not be uploaded" hela tiden Först fick jag inget internet, sedan när de skickar upp en tekniker så drar han bort ett skåp och säger "it is unplugged", och nu kan jag inte ladda upp bilder (jag har försökt sedan igår kväll). Vi får se vad som händer! Tycker du borde slänga upp lite bilder så blir en roligblogg bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Hustla dem ordentligt fo' fizzlshizzl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Kul att du är kvar stonk, lycka till dag 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Ted Forrest är riktigt gangsta. Har hört att på sin fritid så pustar han på sin Stan Smith Collection och köper gangsta sneakers från Japan. Har nog aldrig sett ett finare stomatolleende än hans på TV. Se så ut o klonka o ladda upp mer bilder! GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts