Gå till innehåll

Film med BRA spel?


Max Cady

Recommended Posts

Kollade lite på tråden om Tuff Fish´s filmklipp. Eftersom de flesta hade rätt roligt åt hur dåligt han spelade undrar jag om nån har en länk till klipp där det faktiskt spelas bra? Det vore ju trevligt att lära sig ett och annat eftersom jag synes stanna i växten! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, det första jag tänkte när jag såg Tuff Fish-filmerna var att jag borde starta en "Parres Tilthörna" där jag visar alla weaktajta nötgrinders hur poker ska spelas egentligen.

 

Sen kom jag på att jag är gul, saknar mick och saknar diverse program nödvändiga för inspelning. Så fick kasta den goda tanken åt sidan. Men det var i alla fall en kul tanke, så länge den varade.

 

Eurythmech: du tror att fler personer skulle kolla på dina pokerfilmer än dina halvobskyra tyskinspirerade fetishfilmer eller?

 

Vill du se bra spel finns väl typ High Stakes Poker... vissa spel där är iaf rätt bra, inte lika bra som mina kanonspel men vissa är iaf okej ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen kom jag på att jag är gul, saknar mick och saknar diverse program nödvändiga för inspelning. Så fick kasta den goda tanken åt sidan. Men det var i alla fall en kul tanke, så länge den varade.

 

mick och program går enkelt att fixa...

 

Du står för mick och program, jag står för värdetransportsrån-klonken för bankrullen, sen kör vi! :D

 

Nä om jag nånsin orkar så ska jag producera lite humorvideos, kommer ju iaf bli bättre än tuff fish, han spelar ju på tok för få händer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som har något att komma med alltså... :x

 

Stort spel = bra spel. Och jag gör bara stora spel.

 

Kolla annars inLive at the Bike, de visar också livespel med hålkort. Inte sett något avsnitt så svårt att säga något om spelet, det är iaf det och High Stakes jag kan tänka mig.

 

Om du är ute efter nätinspelningar kan du ju testa och söka på 2+2's forum, om det finns så lär det finnas där. Där finns ju typ allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som har något att komma med alltså... :x

 

Stort spel = bra spel. Och jag gör bara stora spel.

 

Kolla annars inLive at the Bike, de visar också livespel med hålkort. Inte sett något avsnitt så svårt att säga något om spelet, det är iaf det och High Stakes jag kan tänka mig.

 

Om du är ute efter nätinspelningar kan du ju testa och söka på 2+2's forum, om det finns så lär det finnas där. Där finns ju typ allt.

 

Eftersom jag efter ett år spelande inte kommit någonstans så är jag antagligen inte kapabel att bedömma vad som är bra eller inte. Tuff_ Fish hade, enligt mina mått, mycket pengar. Det är bra! :D Hade varit skönt med en länk som hette "inspelat bra spel"! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag förstår så vill trådskaparn kolla när bra NL fullbordspelare grindar. Fattar inte hur folk kan rekomendera high stakes poker. För att försöka spela som de gör där, se farah mm, är dömt att misslyckas på låglimit bord, framför allt fullring.

Har tyvärr inga filmer att bidra med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag förstår så vill trådskaparn kolla när bra NL fullbordspelare grindar. Fattar inte hur folk kan rekomendera high stakes poker. För att försöka spela som de gör där, se farah mm, är dömt att misslyckas på låglimit bord, framför allt fullring.

Har tyvärr inga filmer att bidra med.

 

Äntligen en som fattat! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...