Gå till innehåll

Bet24.com - 100%, oändlig reload X $100, 100% RB


Joeduck

Recommended Posts

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Jag satte valuta i USD. Ändå så får jag upp den här texten när jag ska överföra:

 

Inbetalning: 1.000,00 USD- 781,60 EUR

Total från bankkort: 781,60 EUR- 1.000,00 USD

 

SKa det se ut såhär eller betyder det att jag åker på växlingsavgifter?

japp,de gör du. Åkte på 14$ på min 600$ insättning men mejlade support de står ju att insättningarna ska vara gratis såjag fick tillbaka mina 14$

 

BTW kan du sätta in så mycke samtidigt, jag var tvungen att sätta inn 300$ åt gången

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Topicen säger "Bet24"

 

Nja i topic står det max $100 men det är inte sant - denna bonus är har oändligt reload. Det enda man behöver göra är att flytta 100 dollar till sportsbetting och till poker igen för att återigen få en ny $100 bonus.(Jag har klarat av bonusen på $100 och börjat om på nytt utan att behöva sätta in mer pengar på 24Bet bara genom att flytta pengar mellan kontona på 24Bet)

 

Så klarar man av att få ihop 250 poäng per dag kan man göra bonusen 10 ggr på en månad eller 120 ggr per år dvs få en bonus på 12 000 dollar/år ! Rent teoretisk så är bonusen oändlig - man får så mycket man spelar ihop.

 

Så det borde stå typ "oändlig X $100" eller "obegränsat x $100"

 

PS Dessutom stämmer det inte att det är exakt 100% rakeback - är man en vinnande spelare så får man betala mer än sin del av raken så man får lite mindre än 100% tillbaka och är man en förlorande spelare så får man MER än 100% tillbaka. I genomsnitt så får spelarna dock tillbaka hela raken.

För att undvika missförstånd: -Vi pratar om samma sajt va?

 

För övrigt tycker jag det verkar för bra för att vara sant. Man kanske måste göra ett försök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de är ongame ska inte vara contributed.nån på BW sa också att de va non contributed

 

säker på det? jag har hört att ongame är contributed..

har lirat lite där nu och de är inte contributed

 

 

Korrekt - det räcker att man får kort för att man skall få poäng för raken i handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de är ongame ska inte vara contributed.nån på BW sa också att de va non contributed

 

säker på det? jag har hört att ongame är contributed..

har lirat lite där nu och de är inte contributed

 

 

Korrekt - det räcker att man får kort för att man skall få poäng för raken i handen.

 

aha, jag tänkte inte på poäng utan på hur ens MGR beräknas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snabb fråga bara för er % räknande snillen där ute...

 

Vad tjänar man mest på i längden, ha en 50% rakeback på en sida eller hoppa på Bet24 bonussystem? Läste på deras sida att man kunde sätta in hur mycket som helt och få 100% på varje insättning... eller missuppfattade jag det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag räknat rätt med min PT data så motsvarar dealen ~73% rakeback på NL100 5-handat.

 

Exempel: Om raken är 3 USD, så kommer alla spelare som har bidragit i spelet få 2,1 Player Points (PPs)

dvs när den totala raken når $1000 får man tillbaka $100

 

och enligt pokertracker når den totala raken från alla spelare $1000 när jag själv rakeat $136, dvs jag rakear $136 får tillbaka $100 = 73%

 

 

rätta mig gärna om jag tänker fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snabb fråga bara för er % räknande snillen där ute...

 

Vad tjänar man mest på i längden, ha en 50% rakeback på en sida eller hoppa på Bet24 bonussystem? Läste på deras sida att man kunde sätta in hur mycket som helt och få 100% på varje insättning... eller missuppfattade jag det?

 

Har spelat en hel del på Ongame...

Spelar du fullring så blir det 100% RB, plus minus lite beroende på om du vinner eller förlorar.

En av de bästa bonusarna om du spelar SnG el MTT.

Du kvalificerar dig för $100 i bonus i taget. När du är klar börjar du om o om o om...

Poäng får man:

,7/$ i rake oavsett om du har satsat pengar i potten, tilldelad kort är det som räknas. Turnering ger 5poäng per betalad $ i rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag räknat rätt med min PT data så motsvarar dealen ~73% rakeback på NL100 5-handat.

 

Exempel: Om raken är 3 USD, så kommer alla spelare som har bidragit i spelet få 2,1 Player Points (PPs)

dvs när den totala raken når $1000 får man tillbaka $100

 

och enligt pokertracker når den totala raken från alla spelare $1000 när jag själv rakeat $136, dvs jag rakear $136 får tillbaka $100 = 73%

 

 

rätta mig gärna om jag tänker fel.

 

 

Du har rätt - spelar man short-handed så betalar man mera rake - i ditt fall borde du få tillbaka 50% av din rake via bonusen. Men genom att du är en tight spelare så får du tillbaka mera.

 

Rent praktiskt så kan en mycket tight spelare få tillbaka mer än 100% av sin rake om man spelar fullring - genom att spela få händer och betala lite i rake men ändå få poäng när motspelarna betalar rake.

 

 

På ongame är det så att man betalar ingen rake om det inte kommer en flopp - så i teorin så kan man om man vinner alla sina händer preflopp betala 0 i rake och ändå kamma hem bonusen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är ju en värd deal, får bli att bosätta sig där så länge dom kör det här.

 

Om man redan har konto hos tex betonbet, är det bara att skapa ett nytt konto på bet24 eller måste man genomgå nån procedur, hittade inget om det när jag sökte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man redan har konto hos tex betonbet, är det bara att skapa ett nytt konto på bet24 eller måste man genomgå nån procedur, hittade inget om det när jag sökte.

det är helt ok att ha ett account på alla skins i ongame nätverket va jag vet, så brukar det vara. Använd samma namn/adress uppgifter bara, kanske blir strul om du har annat namn, i en annat skin fast använder samma dator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

""Det får vi hoppas. Satte in deg nu och en tredjedel av bonusen slukades av insättningsavgiften.""

 

 

VA???? Hur mycket satte du in och hur stor var insättningsavgiften??

 

Vore ju tämligen intressant o veta eftersom jag kommer köra igång imorgon med 100Dollars insättningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10k SEK, avgift 200. Använde neteller. Kan ju ha klantat mig när jag reggat konto o.s.v med att välja valuta på kontot, men men. Hoppas att den fortsätter så jag kan göra miniinsättningar sedan, så blir det ju inte så farligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge tror ni dom kommer ha den?
har frågat supporten och de är inget slutdatum bestämmt, de sa länge till.

 

De kommer ha den så länge de kan men om det blir för många som ställer dumma frågor om den - vars svar finns på siten redan så kommer de säkert ompröva sitt beslut.

 

 

Så kontakta inte support om den - då försvinner den direkt!

 

PS Det har hänt med andra bonusar som varit för bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...