Agent Cooper Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Har nu blivit oense med en site om vilka Terms&Conditions som gällde när jag registrerade mig. Hur gör jag en sökning på exempelvis Google för att hitta åt hur sidan såg ut när jag signade? Vet att det har med Cache att göra, men kan i övrigt inget om sådant. Tacksam för hjälp! Citera
baller Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 även om du nu hittar något så tror jag det blir svårt för dig att hävda dig mot siten ändå... Citera
TANDEMCYKELN Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Vän, Om du har tur, kanske du hittar något på denna sida. Citera
Agent Cooper Postad 3 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2006 Vän, Om du har tur, kanske du hittar något på denna sida. Tack för länken Tandem, men där finns bara hur sidan såg ut under 2005. Jag signade för en månad sedan och behöver se hur den såg ut då. Baller, jag förstår det men det är lite för min egen skull också som jag vill se hur sidan såg ut. Jag kan bara inte tro att jag läst så fel som siten hävdar att jag gjort... Citera
Recommended Posts