froggy Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Tjena. Jag hade tänkt köpa en Ipod video 60 GB inom en snar framtid och jag undrar om videokvaliten är bra. Om videokvaliten är lika usel som videorna i mobil så ska jag undvika att köpa Ipod video. ...så, kan någon säga om kvaliten är bra eller ej och finns det kanske någon filmklipp man kan se för att se hur det ser ut? mvh Froggy Citera
Hjort Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Ställ in datorn på 320*240 och gå riktigt långt från skärmen. Enklast är väl annars att gå in på en Expertaffär och be att få kolla. Citera
Jeg123 Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Jag tycker det är skitbra kvalla. Har bl.a sett flera lost avsnitt, prison break, my name is earl, high stakes poker m.m Inga problem, dock är det jobbigt om man vill ha subtitles. Citera
kfluffie Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15586&highlight=allt+++ipod MVH //KF Citera
Recommended Posts