Björnerik Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Jag har fastnat för 5cd MTTs och undrar vilka sajter de spelas på. Jag har hittat B2B som kör 10€ PL5cd rebuy varannan dag kl 20 och lite andra småturneringar, samt Ongame som kör en 10$ rebuy PL5cd kl 20.30. Vilka fler sajter kör 5cd MTTs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Säg till om du hittar någon annan. Har du kollat om Svenska spel har? Sportingbet kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Säg till om du hittar någon annan. Har du kollat om Svenska spel har? Sportingbet kanske ? Svenska spel har iaf inte, bara Texas i deras mtt. Om Sporting har ska jag dock låta vara osagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björnerik Postad 3 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 hmmm inte mycket hjälp här... Märkligt att inte SS kan stoppa in turneringar i fler spel än texas. Borde bli sjukt värde där ju... Ingen som vet fler sajter som kör 5cd mtts? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 hmmm inte mycket hjälp här... Märkligt att inte SS kan stoppa in turneringar i fler spel än texas. Borde bli sjukt värde där ju... Ingen som vet fler sajter som kör 5cd mtts? Betsson är jag ganska säker på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 hmmm inte mycket hjälp här... Märkligt att inte SS kan stoppa in turneringar i fler spel än texas. Borde bli sjukt värde där ju... Ingen som vet fler sajter som kör 5cd mtts? Betsson är jag ganska säker på! Betsson tillhör Ongame-nätverket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 betsson är nog den bästa turneringssajten efter pokerstars och partypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts