Anderssson Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 Var ska jag spela poker med min nya 3G mobil? Någon som har erfarenheter från mobilpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MortenB Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 Betsson. Du ladder ned klienten direkt til mobilen, og kan spille fixed-limit cashgame. Funker bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonClopt Postad 2 Juli , 2006 Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 lira ¨på betsson, där går det att lira poker med mobilen, dock bara 1 bord och FL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 2 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2006 är det dyr 3G uppkoppling att tex att spela en timma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Vad tar operatören betalt då? Betsson säger att deras klient drar 350-900kB per timme, sen får du räkna ut vad det kostar. I mitt fall med tele2comviq (15kr/MB) så blir det alltså upp till ~13kr/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 4 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Vad tar operatören betalt då?Betsson säger att deras klient drar 350-900kB per timme, sen får du räkna ut vad det kostar. I mitt fall med tele2comviq (15kr/MB) så blir det alltså upp till ~13kr/h. Va bra, tack Spelar man på samma bord som övriga FL spelare med dator, eller är det speciellt för mobilspelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Spelar man på samma bord som övriga FL spelare med dator, eller är det speciellt för mobilspelare? Med din mobiltelefon kan du spela Limit Texas Hold’Em på samma nätverk och mot samma motståndare som du gör på Betsson.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jacobt Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 but why.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Har inte ultimatebet me startat något liknande? Har inte tittat närmre på det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 inget nytt som hänt på denna front det senaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 inget nytt som hänt på denna front det senaste? nu då? Kan man spela poker på t.ex iPhone? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 Jag lånar oxå denna tråd. Är inne på att köpa ny mobiltelefon som jag kan surfa och spela poker på när man åker till och från jobbet med mera. Vet att HTC telefonerna är en av få telefonmodeller som har internet som main fokus (alla andra satsar ju på mp3 och kamera ). HTC kör mobile windows vilket borde betyda att dom har en Internet explorer browser som borde möjligöra spel på de sidor där man kan spela via browser (Betson, Partypoker bla). Någon som har erfarenhet och tips kring vilken telefon som är bäst lämpad för poker spel? Eller är jag helt enkelt före min tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 nu då? Kan man spela poker på t.ex iPhone? 3G med iphone? ..har för mej att iphone kör på GSM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
huden Postad 29 December , 2007 Rapport Share Postad 29 December , 2007 Hej! Har också laddat hem betssonpoker till mobilen.Har en sony ericssonk850i. Har inte lyckats med uppkopplingen.går bra spela offline.authentication failed står det.Har loggat in som man ska.supporten har inte varit mycket till hjälp tyvärr.vore tacksam för tips:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 pallar ej starta ny tråd så lånar denna. Någon som har testat lira poker från HTC TyTN II? http://www.nyamobiltelefoner.se/category/htc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts