Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ville bara yttra hur skönt det är att dominera NL low limit. Du hittar ett par fiskar och bara vet att du via rutin kommer ta deras pengar. Är det någon annan som känner igen sig i känslan?

Poker är lite som schack du vet att du är den bättre spelaren och misstag kommer, tack!

till moderator ärposten opassande så ta bort den

Postad

Probability can't get me anymore, I'm just too good.

Misstänker att toppace redan räknat med att hans "stöddighet" skulle reta upp folk, men så länge man inte drabbas av hybris för att man vinner över folk som lirar kass så är det väl ändå okej? Jag tycker det iaf, och då är det rätt. :)

Själv gillar jag känslan av att alltid veta att om någon uttryckt sej plumpt eller sagt att dom är bra så kommer det förr eller senare (oftast förr) någon som ska försöka ta ner dom på jorden igen. Så antingen kan man väga orden på guldvåg eller skita i't å satsa på att bli forumets mest hatade postare istället.

Postad
Måste vara en skön känsla. Lyx att veta om att man omöjligen kan bli utdragen..

Ingen kan veta det och ingen, vad jag kan se, har heller antytt det.

Ironi används bäst där det är befogat ;)

Postad

Oftast vet man tyvärr att det är någon annan som kommer att få den största kakan. Det brukar mest vara jobbigt att tvingas titta på.

Värst är det när man ser fisken ge bort ens marker som han precis vunnit när han dragit ut en. Man bara vet att han kommer att skänka bort dem och kan ingen göra, det är frustrerande.

Postad

Värst är det när man ser fisken ge bort ens marker som han precis vunnit när han dragit ut en. Man bara vet att han kommer att skänka bort dem och kan ingen göra, det är frustrerande.

Instämmer helt!

Postad

För att en sådan post skall ge något som helst värde numera på denna jättesajt så trodde jag att man får ta i lite. Det var egentligen inte meningen att vara stöddig utan mer att påvisa att erfarenhet oftast komma leda till enklare beslut. Visst kommer en spelare någon gång att klonka men under längre tid på låg riktigt nivå 0,10/0,20 och 0,25/0,50 kommer den med erfarenhet som inte är rädd för att förlora pengar att segra.

Lev väl och hoppas jag inte sårade någon.

/Toppace