parre Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Livespel på Sviten. Fi i denna hand är den numera (eventuellt) ökände PHID. 10/20, jag sitter på ca 3k Preflop: PHID har övermörkat till 40. Några limpare, jag har knappen eller CO (minns ej exakt) och ska höja till 220 men råkar ta fel på markerna så min raise blir till 310. Aja, shit happens. Jag har då 62o... PHID synar... Flop: (Pott: ca 700) AQQr. PHID checkar. Jag betar ut 400. PHID slår om till 1100. Jag steker lite, då börjar han dilla om att jag ska visa lite hjärta en gång i livet och dega in, jag svarar med "men jag har ju bara ett ess, jag vet inte om det står" och vi snackar en massa skit fram och tillbaka. Efter ett par minuters betänketid bestämmer jag mig för att PHID är tom och ställer in för ca 1700 till. GG WP NH, Parre? (PHID - sa ju att jag skulle lägga upp den här igår... ) Citera
PHIDivine Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Ja, jag tiltsade det kommer jag ihåg. Hela min arsenal av situationspel verkar hamna på PF... Citera
back Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Möjligt att jag är blind men kan fan inte se vad du har. Citera
XoteR Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Några limpare, jag har knappen eller CO (minns ej exakt) och ska höja till 220 men råkar ta fel på markerna så min raise blir till 310. Aja, shit happens. Jag har då 62o... eller 62? Citera
ampixo Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Aha. Läste bara "men jag har ju bara ett ess, jag vet inte om det står". Citera
morberg Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Parres hand var inte med från början, han har ändrat inlägget efter backs påpekande. Citera
parre Postad 1 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2006 Japp jag råkade missa min egen hand Phid: Din arsenal läggs väl mest upp eftersom du är en av få som faktiskt spelar poker också istället för att bara vänta på nötterna:) fanns ju annars en hel del folk som gillade att syna 100-200 pre, 300-400 på flop och sen folda mot ett 1000-bet på turn, blir ju inte så mycket spel om man inte synar utan nötterna liksom Citera
PHIDivine Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Men det sjukaste var ju att jag foldade den bästa handen - 64o...Då när jag visade den fick jag inte ens äran för bra försök till att stjäla potten då du slänger upp ditt monster. Citera
Recommended Posts