Wiznakh Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Here we go again. Just nu sitter jag framför datorn och vill bara sova. Jag har tänkt att ställa iordning dygnsrytmen igen, och efter att backe (p_kungen) berättade för mig i förra veckan hur han fixade det genom att inte sova alls och sen gå och lägga sig tidigt dagen efter så tänkte jag att jag kunde göra likadant. Så det försöker jag göra. Jag var precis och käkade julbord med jobbet, och nu tänkte jag gå och klippa mig. Jag längtar till klockan 11 ikväll, som jag satt som tid när jag får sova. Klarar jag det här ska jag ta tag i andra saker också, så då blir det en livsdagbok från Wiznakh igen Citera
tetris Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Here we go again. Just nu sitter jag framför datorn och vill bara sova. Jag har tänkt att ställa iordning dygnsrytmen igen, och efter att backe (p_kungen) berättade för mig i förra veckan hur han fixade det genom att inte sova alls och sen gå och lägga sig tidigt dagen efter så tänkte jag att jag kunde göra likadant. Så det försöker jag göra. Jag var precis och käkade julbord med jobbet, och nu tänkte jag gå och klippa mig. Jag längtar till klockan 11 ikväll, som jag satt som tid när jag får sova. Klarar jag det här ska jag ta tag i andra saker också, så då blir det en livsdagbok från Wiznakh igen Det där tricket har jag prövat och har kommit på att du måste ha det mörkt i rummet för att det skall fungera. Har du för ljust kommer du aldrig bli ordentligt trött. GL Citera
Wiznakh Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Någon som kan hjälpa mig att få motivation att ta tag i det här igen? I somras funkade det jättebra när jag körde dagboken, men har försökt några gånger sen dess utan resultat... Har helt jävla sick liv just nu, vill bli normal igen. Jag sitter uppe till typ 6 på morgonen och sover till sent in på eftermiddagen i stort sett varje dag. Men idag kom fan det som gjorde att jag nästan blev rädd. Kommer på nu, klockan 2 på natten, att jag inte har ätit på hela dagen. Inget alls förutom lite ostbågar hemma till hockey och popcorn på bio. Helt sjukt egentligen. Hur gör jag för att få normala rutiner i livet igen? Hjälp ngn. Citera
Recommended Posts