Jennez Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Har själv sett Pen&Teller i Vegas. Mycket missnöjd Jag rekommnderar "O" eller "Mama Mia" (faktiskt) Aj fanken.... Jag kan inte lata bli, jag maste se dem! De ar mina absoluta favoriter bland trollkonstnarer. Men det ena behover ju inte utesluta det andra... Btw, ska man se Mama Mia sa gor man det i London - inte "tacky-uppsattningen" i Vegas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Har själv sett Pen&Teller i Vegas. Mycket missnöjd Jag rekommnderar "O" eller "Mama Mia" (faktiskt) Schysst, alla sådana tips mottages tacksamt. "Mama Mia" känner jag ju till...men måste kolla upp vad det där "O" är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerponkass Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 SOm du säger du gillar pen and teller... det gör ja med och såg showen i maj... jag tyckte den var rätt bra.. så tror inte du blir beviken.. några gamla grejer som man har sett på TV innan är med men en del imponerande grejer. I like guldfisknumret i början..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 SOm du säger du gillar pen and teller... det gör ja med och såg showen i maj... jag tyckte den var rätt bra.. så tror inte du blir beviken.. några gamla grejer som man har sett på TV innan är med men en del imponerande grejer. I like guldfisknumret i början..=) Don't give it all away now! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fluzz Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Sist jag var i Vegas bodde jag pa Excalibur. Chefen sager dock att Gold Coast ar ett helt ok hotell. Inte ett av de finaste, men anda ok standard. Excalidur är ett prisvärt hotell med bra läge betydligt bättre än Goldm Coast i mitt tycke. Dessutom ligger Excalibur nära Las Vegas' 2 stora fiskdammar, nämligen just Excaliburs NL hold'em ($1-$3 SB/BB) och MGM Grand's NL ($1-$2 SB/BB) bord. Några dagar vid dessa bord kan med enkelhet betala hela resan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Såg att Penn & Teller kommer på Viasat 6 på Måndag. "Bullshit", kanske be någon spela in om du gillar dom... Vet iofs inte hur gammalt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Sag ett avsnitt av Bullshit for nagon vecka sedan men det var faktiskt ingen hojdare. Men tack for tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 "Fantasy" går på hotellet jag ska bo på (Luxor) Finally a topless, adult dance revue that features gorgeous women, live singing, comedy and cutting edge choreography, while bringing new meaning to the words “sexy” and "sensual." Fantasy is so engaging that it’s a comfortable experience for both men and women. Come see what AOL CityGuide rates the "Sexiest Show in Las Vegas!" Verkar som det blir svårt att missa den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Nja, jag skiter nog i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Har man flickvän med sig så bör man veta om detta: Världens största sexorgie i Las Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Nu lugnar vi ner oss har! Min kommentera-trad ska minsann inte bli nagon "tipsa-mig-om-sex-eftersom-jag-inte-far-nagot-hemma-trad"! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Sorry, jag är bara frusterad över att jag inte är i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Sorry, jag är bara frusterad över att jag inte är i LV. Jasa? Verkar som att det ar andra frustrationer som vilar over ditt sinne... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 haha skön bild! Lycka till i vegas nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheBaker Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Tjena Jennes. Ska snart åka till kastrup så jag hoppas att det är någon vänlig själ som kommer och möter oss på flygplatsen i Vegas.... hälsningar gojjan73 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Don't worry, we'll be there! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 HUr blir det nu med bowlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 HUr blir det nu med bowlingen? Har kollat in plejset pa Gold Coast. Funderar lite pa om vi ska ta det pa "vilodagen" (3:e aug) eller om vi ska kora en annan dag. Tyvarr ar det nog sa att vi inte kan lagga det pa en tid dar alla verkligen kan vara med... Jag slanger upp en "klistrad" har nar jag har kollat igenom anmalningarna igen och bokat banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Klistrad i wsop-gruppen, inte i blogggruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D.H. Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 HUr blir det nu med bowlingen? Har kollat in plejset pa Gold Coast. Funderar lite pa om vi ska ta det pa "vilodagen" (3:e aug) eller om vi ska kora en annan dag. Tyvarr ar det nog sa att vi inte kan lagga det pa en tid dar alla verkligen kan vara med... Jag slanger upp en "klistrad" har nar jag har kollat igenom anmalningarna igen och bokat banor. Jag har nog missat det här med bowlingen. Men jag bor på Gold Coast och jag är gärna med och träffar lite folk och bowlar. Vilodagen funkar fint för mig. (Min flickvän är nog också intresserad isf) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGRacing Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Hälsa Pierre Håkansson från mig.. han kommer med Betway-gänget.. och ge honom inte något handikapp i bowlingen även om han frågar efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Hälsa Pierre Håkansson från mig.. han kommer med Betway-gänget.. och ge honom inte något handikapp i bowlingen även om han frågar efter det. LOL! Jag har koll pa den liraren... Han ska latt vara i mitt lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 HUr blir det nu med bowlingen? Ifall ngn har missat det: 21.00 den 3:e Aug pa Gold Coast! $10+$10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheBaker Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 HUr blir det nu med bowlingen? Ifall ngn har missat det: 21.00 den 3:e Aug pa Gold Coast! $10+$10. Tyvarr visste jag inte sa mycket om bowlingen sa den missade jag.Hade varit roligt att vinna pengar av alla Imorgon far man hem igen och det har varit en otrolig upplevelse, framfor allt nar jag hamnade pa samma bild som Phil Eivy. Hoppas bara Jens kan skicka den bilden till mig nar han har kommit hem. Ha det gott alla och tack for resan....Pierre Hakansson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGRacing Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 HUr blir det nu med bowlingen? Ifall ngn har missat det: 21.00 den 3:e Aug pa Gold Coast! $10+$10. Tyvarr visste jag inte sa mycket om bowlingen sa den missade jag.Hade varit roligt att vinna pengar av alla WTF!! Ingen som sa till dig? Inte undra på att resultat saknades från tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts