Ekenstar Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Greg raymer hamnade ITM i event #2. Över 2000 spelare i turneringen och Greg har cashat i samtliga liveturneringar med över 2000 spelare som han har spelat, fem stycken. Thanks. I have cashed in every live event I've ever entered that had more than 2000 entrants. There have been 5 of them. As far as I know, there have never been any other open live events with over 2000 players, and I believe I am the only person to cash in all 5. With a bit under 10% of the field getting paid in each of these events, I am currently bucking odds of about 150,000:1 against. Can't wait for #6!! Later, Greg Raymer (FossilMan) Länk Citera
Ceritus Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Sjukt... Han måste vara grym på att lässa sina motståndare och ha variansen på sin sida i 50/50 lägen. I vilket fall som helt är han grym på att lira live Citera
Macroman Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Han är en jävel på att ha tur helt enkelt... Citera
Oskarsson Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Tur och tur!? Han var miljonär på pokern långt innan han vann WSOP så att säga. Så lite mer än tur är det säkerligen. Citera
Hjort Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Han skämtar ju förstås. Om man letar igenom en stor datamängd (i det här fallet Gregs pokerhistoria) så kommer man alltid hitta en massa samband av typen av "femtielva miljoner mot 1" helt enkelt för att det finns bortåt femtioelva miljoner sådana potentiella samband. De är inte alls intressanta förren man tittar på en ny datamängd genererad av samma process (i det här fallet Gregs fortsatta turneringsresultat i 2k-deltagarturneringar). Han var miljonär på pokern långt innan han vann WSOP så att säga. Som det brukar heta: "Öh, nej." Han hade jäkligt bra resultat, men $1M var det knappast tal om. Det fanns ju en anledning till att hans pokerspel var stakeat året han vann WSOP och den var att han för sin fru enbart fick spela för sina vinster. Hade de uppgått till en mille netto vid tillfället finns det inte att han bett om stake. Citera
kgl Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hade de uppgått till en mille netto vid tillfället finns det inte att han bett om stake. 01:38 var det en rolig mening, får se hur det är imorgon bitti. Citera
jaha Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hade de uppgått till en mille netto vid tillfället finns det inte att han bett om stake. 01:38 var det en rolig mening, får se hur det är imorgon bitti. Citera
Oskarsson Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Han skämtar ju förstås. Om man letar igenom en stor datamängd (i det här fallet Gregs pokerhistoria) så kommer man alltid hitta en massa samband av typen av "femtielva miljoner mot 1" helt enkelt för att det finns bortåt femtioelva miljoner sådana potentiella samband. De är inte alls intressanta förren man tittar på en ny datamängd genererad av samma process (i det här fallet Gregs fortsatta turneringsresultat i 2k-deltagarturneringar). Han var miljonär på pokern långt innan han vann WSOP så att säga. Som det brukar heta: "Öh, nej." Han hade jäkligt bra resultat, men $1M var det knappast tal om. Det fanns ju en anledning till att hans pokerspel var stakeat året han vann WSOP och den var att han för sin fru enbart fick spela för sina vinster. Hade de uppgått till en mille netto vid tillfället finns det inte att han bett om stake. Som det brukar heta när jag skriver om jag menar dollarmiljonär: Dollarmiljonär Citera
Hjort Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Som det brukar heta när jag skriver om jag menar dollarmiljonär: Dollarmiljonär Källa? Citera
Macroman Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Som det brukar heta när jag skriver om jag menar dollarmiljonär: Dollarmiljonär Källa? Han kanske blev miljonär genom sitt advokatyrke? Även om jag tvivlar... Citera
Duncan_Edwards Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Är han inte revisor? Nej. He graduated from the University of Minnesota Law School in 1992. He practiced as a patent attorney for more than a decade, but no longer works as a lawyer. Citera
Recommended Posts