Dostojevski Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hej! Klienten kraschade samtidigt som jag vann 2 potter. Har klara printscreens som tydligt visar att alla foldat och att chipsen är på väg mot mig. Nu undrar jag vad som händer med dessa potter? Vore ju sjukt om chipsen delas tillbaka till alla som foldat! Med vänliga hälsningar Citera
alex-05 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hände samma för mig med, chipsen var på väg åt mitt håll då kraschar allt Citera
Dark2 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 jag också. Det konstiga är att pengarna fortfarande är kvar i poker delen. så man kan inte betta på någotting. Nu undrar jag är era pengar också frysta vid poker delen? Citera
Wpt-Master Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Hände samma sak för mig men är nog ingen fara.. all historik finns nog sparad i databasen.. Detta är inte första gången mjukvaran krashar så pengarna bör som föregående gånger komma tillbaka när klienten kommer igång igen. Om någon har info när klienten kan tänkas öppna igen så posta det gärna här... //Wpt-Master Citera
jierli Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Hände ju mig också, hade chiplead i en 10-personers 10dollars sit&go Känns lite trist de där 50 dollarna hade suttit fint för en nybörjare som jag är. Hoppas verkligen att åtminstone insatsen kommer tillbaka, tur isf för de tre som hade åkt ut Klienten är ju uppe igen, men inte ett spår av mina pengar. Kanske ska fortsätta spela på betsson istället. Citera
Dark2 Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 saknar 127$. Jobbigt att det händer samma dag som man börjar spela där. Men antar att man får tillbaka pengarna idag. Citera
ParadiseEric Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Vi beklagar verkligen det som hände igår kväll och lovar att kompensera de som drabbades. Om ni har några frågor eller drabbats av det som hände så kontakta vår svenska kundtjänst på kundtjanst@sportingbet.com, på telefon 020-793735 eller via live-chatten på den svenska hemsidan. Vår pokerleverantör har garanterat återbetalning inom 24h och jag kommer att meddela er här om något annat händer. Mvh Sportingbet Citera
ludomir Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Saknar också pengar från igår. Hände även en konstig grej när jag lirade, mitt i kvällens största pott började det lagga väldans mycket och helt plötsligt var min nötkåk foldad. Kan dock varit mitt trådlösa internet som spökade ;D Citera
Dark2 Postad 30 Juni , 2006 Rapport Postad 30 Juni , 2006 Woho inne i poker klienten. Och har pengar. Dock är det lite lite med tanke på att det låste sig mitt i en hand som jag vann. Citera
ludomir Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Är det samma sak som hänt nu? Satt och spelade när allt plötsligt när allt låste sig, loggade ut men sen gick det inte logga in. Citera
Johan Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Går inte att komma in och har varit så i 20 minuter. Är det inte schemalagt börjar jag bli irriterad Citera
Atilla Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Erik: Ja, det är mycket beklagligt ett tekniskt fel som gör att den är nere. Enligt de senaste uppgifterna ska den vara uppe igen kl 18.30. fran livesupport Citera
baller Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 kan det vara tredje dan i rad som clienten crashar ihop? Citera
Dark2 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Kommer inte in på klienten just nu. Har dom problem igen? Förut stog det att det var något error nu står det fel lösenord på i pokerklienten och på deras hemsida. Har jag blivit virrig eller har dom problem? Citera
Recommended Posts