zinna Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 finns en till som också har kokat ihop såna här cpiga videos, Poker_Profesor777 http://groups.msn.com/pokernation Är det ett skämt eller är det något allvarligt fel på honom? "QQ på AJ5-flopp med en snubbe all-in, jag betar pott med och synar ett omslag all-in!" han är helt allvarlig kolla på HU videon den är verkligen ett skämt Det som är det största skämtet med HUvideon är ändå motståndaren. Motståndaren synar river på bordet AAAQ4 med T5 samt att han vid ett tillfälle synar alla gator och heros oförbättrade A2 står. Citera
glenn99 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 En stjärna är född, Han e så satans skön, så det så. Så jävla usel e han inte. jag diggar den snubben. Någon som ha koll på om han plussar eller ej Citera
baller Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 någon menar att han är gul, då plussar man inte... Citera
Zyr Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 någon menar att han är gul, då plussar man inte... oväntat Citera
glenn99 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 tror jag inte, jag har sett filmer där han plussat 2k Citera
Njursparven Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Åh herre gud vad passiv han är! Jag sitter och skriker RÄÄÄÄÄÄÄJS när jag ser filmen. Citera
cassano Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 tror jag inte, jag har sett filmer där han plussat 2k Han hade väl typ 7-8k i rullen när han spelade 5/10. Säger väl allt... Citera
Joeduck Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Han hade väl typ 7-8k i rullen när han spelade 5/10. Säger väl allt... att han har hög lön? han ska visst jobba på nått företag som jobbar i sin tur för NASA. Citera
Weedobooty Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Bara jag som tycker han spelar lite weak-tight postflop? Continuationbetar aldrig heller typ. Mmm, precis vad jag tyckte också. Men hörni, vad är det för program han använder som visar vad motståndaren hade för pocketkort utan att man behöver gå ut och titta på handhistoriken? Citera
Basselito Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Bara jag som tycker han spelar lite weak-tight postflop? Continuationbetar aldrig heller typ. Mmm, precis vad jag tyckte också. Men hörni, vad är det för program han använder som visar vad motståndaren hade för pocketkort utan att man behöver gå ut och titta på handhistoriken? PAHUD Citera
MacDaddy Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 tror inte ni tittat tillräckligt, han contb oftast o som jag ser det är sjukt agro iaf preflop. Roligt att han ä så rädd för flusher oxå. Varje gång det är en potentiell flush så gar han typ upp potten. Citera
Kronblom13 Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Han har ett underbart garv och härlig självdistans. Kronblom Citera
glenn99 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Vilket program använder han sig av?? PT eller PO?? Citera
Trolldeg Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Vilket program använder han sig av?? PT eller PO?? PT + PAhud I guess... Siffrorna på bordet är iaf PAhud. Förövrigt ser jag inte varför alla tycker att han är så grymt kass... Visst han tiltar "lite" men i många av klippen spelar han rätt bra. Citera
glenn99 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Jag håller med han e ganska bra ibland. jag diggar hans stil. ladda hemm thur6- 22c I den är han riktig rolig Citera
glenn99 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Vad är PAhud förresten? vart hittar jag det? snälla hjälp.. Citera
Trolldeg Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Vad är PAhud förresten? vart hittar jag det? snälla hjälp.. http://pokeracesoftware.com/ Citera
Dollarturist Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Fan vad jag gillar den här snubben efter två klipp! Jag skulle lätt bjuda honom på en helkväll om han hade vägarna förbi! Jag tycker dessutom inte att han spelar så jävla kass hela tiden. Lite vekt bara men om han jobbar bort det så är han en vinnare. Citera
savage28 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 på 2+2 har dem lagt ut ljudfilen från tilltvideon (när han går allin med 77.. K på floppen) jag vill gärna ha den som mobilsignal, men det verkar krångligt att få ner den? någon som vet hur? har sett nästan alla videos nu, hoppas att han inte lägger av att filma Citera
glenn99 Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Någon som har sett en film efter sat6-24?? fixar du ringsignalen så säg till... Citera
Mimmi Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Han verkar rätt så skön... Kul med nån som tror det värsta om sin egen hand hela tiden.. Citera
liddes Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Vad är det för program han använder för att spela in sessionerna? Citera
emilio_15 Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Vad är det för program han använder för att spela in sessionerna? Typ Camtasia eller vad det heter. Det ploppar upp i några filmer... Citera
glenn99 Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 http://www.techsmith.com/camtasia.asp http://www.instant-demo.com/screen-recording.htm http://www.wincam.net/ Citera
Recommended Posts