boman Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Learn to love the words "WHY DOES THIS HAPPEN EVERY MOTHER FUCKING COCK SUCKING SON OF A BITCH GOD DAMN TIME?" Idolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrvarKalle Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Learn to love the words "WHY DOES THIS HAPPEN EVERY MOTHER FUCKING COCK SUCKING SON OF A BITCH GOD DAMN TIME?" Idolen! hahahaha, i vilken film säger han detta? Måste se! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 http://www.fstln.com/pokerhands/fri6-9/fri6-9.html Den här är obetalbar: Tiltad hela sessionen igenom. All in med 77 på turn med KK på bordet. Kan inte göra annat än att gilla gubben, han bjuder ju på sig själv helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Learn to love the words "WHY DOES THIS HAPPEN EVERY MOTHER FUCKING COCK SUCKING SON OF A BITCH GOD DAMN TIME?" Idolen! hahahaha, i vilken film säger han detta? Måste se! Filmen i det första inlägget i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 För de som undrar vem han är: http://fstln.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 En av höjdpunkterna är ju lätt när han slöspelar triss i treor och blir utdragen på river då Fi träffar färg! Sjukt roligt! Hans kommentarer när han blir trött på att aldrig träffa floppen är kul det med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 För de som undrar vem han är:http://fstln.com/ Ser ut som att någon skojat lite eller är det verkligen han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 http://www.fstln.com/pokerhands/fri6-9/fri6-9.html Den här är obetalbar: Tiltad hela sessionen igenom. All in med 77 på turn med KK på bordet. Kan inte göra annat än att gilla gubben, han bjuder ju på sig själv helt och hållet. Underbart avsnitt. Höll på att skratta ihjäl mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 "Well I hope he's got an ace now!" Han sitter med K3 på bordet AAKK... numera gul. Känns inte helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 För de som undrar vem han är:http://fstln.com/ Ser ut som att någon skojat lite eller är det verkligen han? Tror det eftersom det är hans website! Han skriver på 2+2 lite grann. Det skall tydligen bli en HU match mellan honom och den andre videokillen professorn, bägga stejkade av 2+2or. Verkar som om killen har humor men han har tydligen bara 368$ kvar på Party nu så det blir inget NL2000 på ett tag men NL200 spelar han galdeligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Han är ju sjukt vek postflop, och spelar konstigt preflop. varför spelar han konstigt preflop? plus att nån skrev: "Däremot har han ju helt missat konceptet om continuebetting". I dom filmerna jag såg så såg jag inget fel iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Han är grym ju, skön stil så soft, även när han blir arg och tiltat skrattar han av det så lätt efter nån hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Han är grym ju, skön stil så soft, även när han blir arg och tiltat skrattar han av det så lätt efter nån hand. haha så sant... Men vilket program använder han för att se vilka kort den andra hade även om den andre personen inte visade sina kort? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Han är grym ju, skön stil så soft, även när han blir arg och tiltat skrattar han av det så lätt efter nån hand. haha så sant... Men vilket program använder han för att se vilka kort den andra hade även om den andre personen inte visade sina kort? =) PAHUD? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 pahud?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Poker Ace HUD? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 http://www.fstln.com/pokerhands/fri6-9/fri6-9.html Den här är obetalbar: Tiltad hela sessionen igenom. All in med 77 på turn med KK på bordet. Kan inte göra annat än att gilla gubben, han bjuder ju på sig själv helt och hållet. Hahaha! Unreal... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Han är ju sjukt vek postflop, och spelar konstigt preflop. varför spelar han konstigt preflop? plus att nån skrev: "Däremot har han ju helt missat konceptet om continuebetting". I dom filmerna jag såg så såg jag inget fel iaf. Han spelade ju dåligt på alla gator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Vad snackar ni om, "han spelar dåligt", "han spelar vekt", "spelar fel på varje gata". Jag har bara sett nästan hela första videon visserligen men så dåligt spelar han faktiskt inte, visst, lite vek är väl postflop, men han träffar faktiskt riktigt dåligt på flopparna. Sedan att han försöker vara "creative" med set i 3:or är ju lite oflyt att det går som det går. Lite väl farlig flop att göra en syn-check-raise på dock. Det är iaf slask-aggro-troll som bluffar och continuation-betar hela tiden och vägrar släppa sina händer som jag drar in de mesta av mina pengar ifrån Men jag har inte sett han gå på tilt än så jag ska väl inte säga för mycket, men hans "friska" spel är rätt bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 (ville bara tydliggöra, continuation betting är så klart något man ska göra och det är väl lite si så där med i videon.. men om man får mothugg eller syn ska man ofta dra öronen åt sig ordentligt) Riktigt skön kille förresten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Roligast är att han hela tiden gnäller på dom som multitablar för dom tar sån tid på sig. Själv timar han ut nästan varje hand han spelar. Ni som är bra. Viken nivå skulle han klara sig på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 http://www.fstln.com/pokerhands/fri6-9/fri6-9.html Den här är obetalbar: Tiltad hela sessionen igenom. All in med 77 på turn med KK på bordet. Kan inte göra annat än att gilla gubben, han bjuder ju på sig själv helt och hållet. Hahaha! Unreal... faan, man lider ju med killen... nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 efter att ha först förlorat massa inköp för att sedan vinna 3 händer där folk lägger sig: "getting better now, but I still need a couple of super monster hands and two or three callers" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Intressant kille/gubbe det där måste jag säga. Han verkar leva i sin egna lilla värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 30 Juni , 2006 Rapport Share Postad 30 Juni , 2006 Jag tycker att det låter som George Bush Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts