rilleg Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Finns väldigt många som tror sig ha en read men som egentligen är för dåliga för o släppa handen. here here ( som britterna skulle sagt ) Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Finns väldigt många som tror sig ha en read men som egentligen är för dåliga för o släppa handen. Ja det lär vi väll snart få se, då jag lär torska min innestående rulle ganska snabbt Citera
cAshville Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 7. Superfunk- €4,888 går bra idag? Några intressanta händer? Glöm inte dagboken Citera
Sarah Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Vart i Visby hade ni hyrt lägenheter vecka 29? Kanske nära där jag bor eller rent utav samma trapputgång Kramis Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Precis vid Burmeister och Olearys, vet inte vad gatan heter Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 mitt konto har blivit hackat, spela inte mot mig, nån svensk har kopplat upp med koreanskt IP och spelar på mitt konto, b2b ska ha låst det nu! Återkommer när jag vet nått mer Citera
Jessica Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 mitt konto har blivit hackat, spela inte mot mig, nån svensk har kopplat upp med koreanskt IP och spelar på mitt konto, b2b ska ha låst det nu! Återkommer när jag vet nått mer wtf? Citera
cAshville Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 lol, ganska sick. Förlorade kontot pengar när personen spelade (dumpning) ? Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Snackar med han från min andra msn nu, han är helt störd. han är minderårig och spelberoende säger han. Han säger att det är omöjligt att spåra upp han Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Finns det inga hacker hjälp man kan få av nån på forumet måste få veta vem det är! Citera
mickol Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Vad som är mycket mer intressant, hur lyckades han hacka ditt konto? Kom han in i din email och fick lösenordet på det sättet? Eller ligger problemet hos B2B? Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 min mail och pokerkonto har inte samma lösenord, mitt pokerkonto är inte ens kopplad till den mailen som blev hackad, och den mailen som är kopplad till pokerkontot har inte samma lösenord, alla 3 har olika lösenord Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 kontot är låst till mitt ip nu han hann spela bort 750€ innan det stoppades Citera
trixex Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 spelar han nått nu ? Har du snackat med klienten ? Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 trixex allt är fixat snackar dock med han på msn, och han är lite störd Citera
wheel_jr Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Har du någon chans att få tillbaka något av B2b? Kanske dum fråga men. Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Tror det borde lösa sig, vet inte något jävla strul nu asså. han hotade min familj och med mera på msn Citera
asken Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 mitt konto har blivit hackat, spela inte mot mig, nån svensk har kopplat upp med koreanskt IP och spelar på mitt konto, b2b ska ha låst det nu! Återkommer när jag vet nått mer Är det möjligtvis samma kille som härjade här på forumet för ett tag sedan? Han som lurade HeyPoker och någon mer sida samt skickade massa trojaner via msn, om det är han, anmäl direkt, denna killen har problem. Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Har ingen aning, hur kan jag få tag på vem han är osv. kan inte mycket om datorer, är det möjligt att få tillbaka alla msn kontakter igen tror ni? om man maila msn och ber dem skicka dem. för kontot har jag inte fått tillbaka Hur byter man password här har samma som jag hade på bestpoker men hittar inte hur man byter Citera
slowboy Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Har ingen aning, hur kan jag få tag på vem han är osv. kan inte mycket om datorer, är det möjligt att få tillbaka alla msn kontakter igen tror ni? om man maila msn och ber dem skicka dem. för kontot har jag inte fått tillbaka Hur byter man password här har samma som jag hade på bestpoker men hittar inte hur man byter IN på din profil undr länken pokerforum, typ under pokerturneringar över "MISSA INTE HÖSTENS STORA FORUMEVENT" Citera
kfluffie Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Tryck på "Profil" så finns det en lösenordsrad där. MVH //KF Citera
Superfunk- Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Tack så mycket lösenordet är ändrat. Men jag måste få veta vem killen är! och bor också Citera
Recommended Posts