Gå till innehåll

Superfunks Fiskebåt


Superfunk-

Recommended Posts

  • Svars 171
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

mitt konto har blivit hackat, spela inte mot mig, nån svensk har kopplat upp med koreanskt IP och spelar på mitt konto, b2b ska ha låst det nu! Återkommer när jag vet nått mer

 

Är det möjligtvis samma kille som härjade här på forumet för ett tag sedan? Han som lurade HeyPoker och någon mer sida samt skickade massa trojaner via msn, om det är han, anmäl direkt, denna killen har problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen aning, hur kan jag få tag på vem han är osv. kan inte mycket om datorer, är det möjligt att få tillbaka alla msn kontakter igen tror ni? om man maila msn och ber dem skicka dem. för kontot har jag inte fått tillbaka

 

Hur byter man password här har samma som jag hade på bestpoker men hittar inte hur man byter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen aning, hur kan jag få tag på vem han är osv. kan inte mycket om datorer, är det möjligt att få tillbaka alla msn kontakter igen tror ni? om man maila msn och ber dem skicka dem. för kontot har jag inte fått tillbaka

 

Hur byter man password här har samma som jag hade på bestpoker men hittar inte hur man byter

 

IN på din profil undr länken pokerforum, typ under pokerturneringar över "MISSA INTE HÖSTENS STORA FORUMEVENT"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...