Gå till innehåll

Party ringer 01:15 och väcker morsan


Albert

Recommended Posts

Party ringde i natt och väckte min mor som skulle upp och jobba. Jag hörde inget eftersom att jag satt på övervåningen. Personligen så tycker jag att de borde visa någon sorts respekt och inte ringa så jävla sent på natten. De kan ju läsa att det står "Sweden" inskrivet på country. Ska maila dem och höra om man kan få något för sveda och verk å min mors vägnar. Någon som blivit nattorterade av dem tidigare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer knappast få nån större ersättning för det.

 

Satte in 700 dollar där, fick inte in något och inte heller några svar på mina fyra mail, ringde 2 veckor senare och de satte in 530 på kontot. Ringde till dem och frågade var resten var men fick svaret att det var en bankavgift ([!] Överföra pengar från svensk bank till annan svensk bank kostar alltså 170 dollar?). Mailade igen, förbannad, och förklarade att de gärna fick sluta försöka blåsa mig och att jag funderade på att byta nätverk men att en ersättning för det här skulle kunna vara på sin plats. Fem dagar senare kom resten av pengarna (3-4 veckor efter deposit).

 

Jag fick 15 dollar. Så lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska maila dem och höra om man kan få något för sveda och verk å min mors vägnar.

 

Helt allvarligt tror jag att du får lite extrapengar om du skickar ett mail och lägger fram det på rätt sätt(inte säga att du vill ha extrapengar å din mors vägnar). Typ 20-30 dollar som blir insatta direkt ska inte vara omöjligt att snacka till sig. Du måste antagligen omsätta summan eller spela ett antal rakade innan du får casha ut men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också blivit uppringd, dock inte mitt i natten som i ditt fall.

Men mer lik "heltok"s, en skitsnygg tjej som ringde (ja, man hör på rösten att hon är snygg) :lol: så det var enbart en trevlig överraskning

 

jo det vet man ju från all telefonsexreklam, där syns ju att alla med sexig röst ser ut som om de är modeller från slitz.;)

(tänk om du fick se hur hon såg ut egentligen, hade du blivit förbannad då? (falsk marknadsföring liksom....))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ville de när de ringde då?

 

Mig har de då aldrig ringt till, vare sig dag eller natt.....

 

Sanningen är faktiskt att de frågade om mamma hade en pojkvän :shock:

 

Jag misstänker att de undrar en sak angående mitt konto.

 

Din lösenordsfråga är alltså din pojkväns namn? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...