Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Målet för hösten är att lira ihop en bra thailandsresa som jag och en klasskamrat skall åka på. Måste ju klara alla jävla fucking tentor också, gör vi de så skall vi åka.

Men vilka datum är det snack om?

Postad

Nogon som har lust att vara med och arrangera so dom som vill kan oka ner samtidigt i host? :? (nogon gong under september typ) Jag henger mer en gerna med nagot geng som ska ner, eftersom jag inte har nagon polare som ska ner.

inte dom der tre boksteverna, er i asien

Postad
Nogon som har lust att arrangera so dom som vill kan oka ner samtidigt i host? :? (nogon gong under september typ)

Är i valet och kvalet om jag ska åka i December eller i September/Oktober..Mycket beror på om en polare ska med eller ej.,.

Postad
Nogon som har lust att arrangera so dom som vill kan oka ner samtidigt i host? :? (nogon gong under september typ)

Är i valet och kvalet om jag ska åka i December eller i September/Oktober..Mycket beror på om en polare ska med eller ej.,.

Om du oker september/oktober so kan du gerna kontakta mig om du har lust att dra ner samtidigt.. kan bli kul flygresa med lite sprit ner om man er nogra stycken

Postad

Vad er anledningen till att ni inte oker ner tidig host och drar hem lagom till sommaren? Er det ekonomi so OK men det er ju endo skonare att "inte gora nonting forutom att spela" i thailand en i sverige?

Ingen som vill hyra hus liknande http://www.houseinphuket.com med ADSL till en borjan nogon monad, sedan om man trivs och det gor bra nogra monader till typ? Har en fron grannstaden po msn som verkar vara po tror jag. Nogra fler? Ett alternativ till den andra ambitiosa iden som heltok och dom andra drog, skillnaden er att det er i Bangkok, personligen er jag inte 100% forelskad i alla dessa stora,stressiga och avgasiga storsteder i Asien, mojligen tycker nagon annan liknande.. PMa kan ni ju gora om det loter intressant

• 3 months later...
Postad

En fråga till Heltok:

Vart på Koh Samui ligger Lamai Wanta. Jag var nämligen på koh samui i vintras och semestrade där, skulle vara roligt att veta vart det ligger.

PS. Ni måste äta de pannkakor de säljer i småstånden på gatan, man kan välja mellan massa olika fyllningar men favoriten är helt klart banan och choklad. :D

Postad

img010618wo.th.jpg

:D

om bruden till vänster i bild är med i ressällskapet är jag där fortare än ni hinner knäcka en bira! :shock:

ägaren till de håriga benen är medlem här, men den söta "tjejen" till vänster tror jag har gift sig med med den feta tysken, de såg iaf grymt kära ut. kan vara en av de mest övertygande jag har sett, rösten var dock avslöjande.