ponttuss Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Har spelat poker i något år nu, och tänkte skaffa mig något hjälpprogram, mest för att se hur det går i det långa loppet, (har inte så mycket koll eftersom pengar flyttas fram och tillbaka), men även för att jag skulle vilja analysera mitt spel lite mer. Kan inte mycket om det här men har hört väldigt mycket om pokertracker är det de man ska satsa på eller finns något annat bättre(eller likvärdigt program) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 26 Juni , 2006 Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=3270 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 26 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2006 Tack! Sökte jag så dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts