Gå till innehåll

Bra sajt för 5+0.5 SnG?


Tjakkie

Recommended Posts

Spelar förtillfället på party, har lirat ca 100 st $11 SNG, men då det har gått kass på sista tiden så tänkte jag gå ner i nivå till $5+0.5 för att bygga upp rullen igen, samtidigt som jag plöjer igenom HoH vol1+2.

 

Men tvekar lite att spela Partys $5+1, då jag tycker raken är alldeles för hög. Någon som har nåt bra tips om sajter med mkt trafik och bra sngutbud? Skall helst vara kompatibelt med PO.

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pokerstars är nog den absolut bästa sidan för sit n gos.

 

jo, jag har varit där inne och kikat lite, men jag tycker klienten är vansinnigt ful. Men det kanske bara är att bita ihop? :)

 

Klienter är ofta bara en vanesak, när du spelat en stund tänker du oftast inte på det, sålänge det inte är väldigt buggigt. Men det är lyckligtvis PS ganska befriat ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pokerstars är nog den absolut bästa sidan för sit n gos.

 

jo, jag har varit där inne och kikat lite, men jag tycker klienten är vansinnigt ful. Men det kanske bara är att bita ihop? :)

De har en ny betaversion som snart går i skarpt läge. I den kan du anpassa designen så att den blir som du vill ha den.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...