Saint_Bjorn Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 asså ja fular mig allt för mycket nu på FR 30/60 bordet.skärpning! Ta någfra djupa andetag och släpp en del. Känn dig inte tvingad att syna ner. kom igen sen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2007 jag e inte med imorgon tappade allt just på en kvart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 jag e inte med imorgon tappade allt just på en kvart vad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2007 vad? typ 50k sek Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 typ 50k sek XXX Kom igen! Överspela inte rullen mer nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2007 stäng denna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 stäng denna! Nej! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Har det gått riktigt jävla kukilla så förstår jag dig verkligen. Skit i nivåerna, spela efter rullen. Och gör för fan i helvete inte som mig och spela packad. Du kan poker, du är en bra FL-spelare. Sänk inte skeppet i onödan. Spela efter rullen för fan!!! Edit: Fast as a shark: http://www.youtube.com/watch?v=FwKQi7HB_Gw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Fy fan vad surt! Men du vet ju att du är en vinnande spelare. Tappa inte hoppet, du kommer igen. Sätt upp en lapp till vid skärmen: Skotta inte när jag är packad! Följer du bara det så kommer det gå finemang! Börja återhämtningen med att klonka din egen turre i afton. Ett bra sätt att återfå självförtroendet! Lider med dig, men det är ju bara pengar som tur är... // VK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Suck stön stånk. Lider med dig. Men som andra redan skrivit. Du vet att du är en vinnande spelare. Du är bra på FL. Gäller bara att inte skotta för högt för mkt. Förstår om lusten försvinner efter ett sånt ras. Take a break och kom igen när du har återfått lusten. Och lira efter rullekraven då. :h: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Synd... men inte ovantat... du maste ga till botten med psykologin och forsta varfor du spelar. lar dig forsta tiltens mekanismer. du maste bli smartare. du kommer tillbaka, gram dig inte over det. anvand FPP till sondagsmiljonen och bygg rulle. peace. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddiemedusa Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Jag fattade inte riktigt Hajen om du totalgulade. Eller spelade du bort en vinst som du hade under kvällen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2007 Det eskalerade för mycket igår, samt att frugan släppte en bomb idag rörande privatlivet m.m. Allt är okej nu genom samtal m.m och det ser just ut i framtiden. Hon har shoppat sig glad vid sidan av, pga av ensamhet och uppmärksamhet från mig. Den notan var lite större än min igår kan man säga. Så jag får ta ett break på obestämd framtid. Då skall vi se. gulade starskontot igår -6,8k$ samt att jag tiltade på SS och martinspoker med runt 3k$ Skall tillägga att jag även hade konsumerat alkohol och det är och kommer alltid vara boven för en lyckosam pokerkarriär. Så ta till er detta. Det är ingen lyckad kombination oftast. Man har liksom fog nog att sluta då och både skämmas och lida på samma gång. Så denna dagbok kan stängas av någon moderator, och låsas upp på min begäran i framtiden om så skulle behövas. Ha ett gott liv alla, det skall jag ha i alla fall Man har ju så sjukt mycket tid över nu..så låt se vad vi skall börja med. Peace! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 önskar dig all lycka!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Tråkigt. Om jag kommer på nåt smart sätt att hålla sig borta från borden när man sponkat så ska jag tipsa om det. Ha det bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Trist att du lägger ner dagboken men jag förstår dig. Lycka till med allt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Alltid kul att följa dina äventyr iaf Även om det inte slutade lyckligt denna gång heller. Känns tyvärr som du borde hålla dig långt borta från pokerborden för gott. Säger det i all välmening, det tror jag iofs du fattar men det tål att sägas ändå. Såna där tiltproblem skojar man verkligen inte bort och det kan sluta riktigt illa. Men du gör ju självklart som du vill. Det är ett bra beslut att lägga ner dagboken iaf och jag tycker det är duktigt av dig. Stort lycka till med allt m8! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Trist att du lägger ner dagboken Hoppas allt går bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddiemedusa Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Ja, det var tråkigt att höra Hajen. Men, du är en positiv kille med framåtanda, så du kommer säkert att hitta nåt faan så mycket roligare att göra än att sitta 30 timmar i veckan och stirra på en dataskärm. Simma lugnt Hajen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 På ägaren till dagbokens begäran låser vi denna dagbok på obestämd tid. Lycka till IRL Hajen. All välgång och ta hand om tanten och barna. Finns inget viktigare än din familj. Hoppas vi får höra av dig så småningom. :h: :h: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 10 Februari , 2008 Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Välkommen tillbaka och hoppas allt står väl till. Öppnar dagboken igen på önskemål av innehavaren. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 Februari , 2008 Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Yes baby the shark is back, ready for att big attack. We hope he stay in the game so it dont end the same.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 10 Februari , 2008 Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Sweet! En av mina favoritdagböcker! Lycka till hajen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sundbop Postad 10 Februari , 2008 Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 wb hajen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 10 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 hehe tack så mycket alla. Jag som sagt det har bara blivit pyttelite spel sedan september. man har ju ett typ av miniförbud här hemma, förtroende kallas det visst. Det började med att jag besökte stockholm och vi var på Blå Hallen med företaget på 150 års jubileum. Allt var kalas och spriten flödade. Klockan 01.00 sög pokertarmen i mig, och jag tog en taxi till CC. Var ganska rund och skulle anmäla mig till limitborden, men det hade de inte på lördagar. Så jag satte mig på 20/20 NL och drog in 5,5 laxar (nästan 3 inköp) på två timmar, Kanske inte så svårt då man får AA första handen på BB och SB har JJ. Sedan vart det uppehåll ända till tidigt in i December, då jag hade en kväll själv. Småspelade några 4,4$ 180 manna sng:s på stars, hittade en första och en femte plats. Nu har man varit själv hela helgen och spelat massor. Satte mig runt 20.00 på fredag och spelade enda fram till lördag 08:30 nonstop. Skulle jobba några timmar på lördagen och man såg ut som ett misshandlat spöke. Började med att spela 5st 12$ 180manna sng:s. Kom itm i två (plats 5 och 14 tror jag det var) sedan spelade jag Daily fifthteen grand (11$) och lyckades komma 3:a efter att vi tre som var kvar gjorde en deal. 3062$ vann man där och det var mumma. Hela 2591st startande. Spelade rätt löst hela vägen. När det var 100 kvar ledde jag med 3 ggr mer marker än tvåan. Fick en rejäl utskällning med för den delen, av en svensk spelare som jag kanske förtjänade Sedan har jag spelat kanske 1500st limit 5/10 och 10/20 samt några händer skott på 30/60 Ungefär 500$ upp på dessa. 25 tusen på en helg är helt okej. Fast nu har man en halvsur fru igen Jag har beställt ny säng till oss som tröst. Får se om det finns plats för spel, inger jag kan lova men men den som lever får se. Måste ju i alla fall ha en dagbok att slaska i. För övrigt är jag godkänd i min höstkurs på högskolan. Bildbehandling 7,5p. Ses! snart hoppas vi. Mitt slutprov. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts