Gå till innehåll

Finns det intresse i Sverige för köp av pokerbord?


Swede

Recommended Posts

Tjena,

 

sitter har i USA och har hittat bra pokerbord for under 2000 kr stycket har borta.

 

Om det finns ett intresse i Sverige till kop sa kan jag kolla upp vad det skulle kosta att frakta hem dem.

 

Sa snalla, hor av er om det finns intresse. Ju fler som bestaller, desto billigare ar frakt.

 

p.s. kommer med bild o info om borden inom de narmaste dagarna.

 

* Lägger på lite pricks ;) - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Under 2500:- inkl frakt till Sverige, det priset kommer du nog inte ner i om det är kvalitetsbord, möjligen om det blir en massbeställning på närmare 3000 bord.

 

Nu har jag förstås ingen aning om vad det är för bord Swede snackar om heller, men jag skulle gissa på en prislapp runt 5000 :- för ett bord, inkl frakt.

 

Men kommer dom att stanna runt 3000kr så är sälvklart vi oxå intresserade. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han sa ju att priset skulle ligga UNDER 2000 SEK per bord utan frakt...så tar man in många blir definitivt inte frakten mer än 550:- per bord!!

 

Så uppfattade jag vad han sa....tror ju knappast att bordet ligger på under 2000 och frakten över 3000....men du kanske missade prislappen han angav, sedan kan man ifrågasätta vad för kvalite det är för det priset, men det är nog i samma ungefär som de 3500:- bord som säljs i sverige o danmark.

 

Jag har beställt ca 10st downhillcyklar från usa med vikt på ca 27-28kg per st, och där blev frakten aldrig över 600:-/st

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...