ida Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 en tjejdagbok! Den måste följas! Visst var det trisst med Erik, usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Kul db måste jag säga! Keep up the good work, you go girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Relativitet Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Äntligen igång igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 en tjejdagbok! Den måste följas! Visst var det trisst med Erik, usch! Roligt med fler tjejer på forumet Har spelat min första session på Full Tilt vilket var en positiv upplevelse hittade till slut plusset på $174 Skickar iväg lite HH: HH1 Lurig hand här med AA känner mig tvungen att lägga på de omslaget? Full Tilt Poker Game #885541220: Table Cheyenne (6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 10:08:33 ET - 2006/08/11 Seat 1: got2bkidding ($42), is sitting out Seat 2: jersey jay ($87) Seat 3: brookhurst ($30.75) Seat 4: PTownPoker ($207.25) Seat 5: TJONES215 ($72.80) Seat 6: Tiltad Tomte ($187) brookhurst posts the small blind of $1 PTownPoker posts the big blind of $2 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Tiltad Tomte [Ah Ad] TJONES215 folds Tiltad Tomte raises to $7 jersey jay folds brookhurst calls $6 PTownPoker calls $5 *** FLOP *** [Tc 8s 9s] brookhurst checks PTownPoker checks Tiltad Tomte bets $16 brookhurst raises to $23.75, and is all in PTownPoker raises to $108.25 Tiltad Tomte folds PTownPoker shows [3s Qs] brookhurst shows [9c 8c] Uncalled bet of $84.50 returned to PTownPoker *** TURN *** [Tc 8s 9s] [Kc] *** RIVER *** [Tc 8s 9s Kc] [4s] PTownPoker shows a flush, Queen high brookhurst shows two pair, Nines and Eights PTownPoker wins the pot ($81.50) with a flush, Queen high brookhurst is sitting out *** SUMMARY *** Total pot $84.50 | Rake $3 Board: [Tc 8s 9s Kc 4s] Seat 1: got2bkidding is sitting out Seat 2: jersey jay (button) didn't bet (folded) Seat 3: brookhurst (small blind) showed [9c 8c] and lost with two pair, Nines and Eights Seat 4: PTownPoker (big blind) showed [3s Qs] and won ($81.50) with a flush, Queen high Seat 5: TJONES215 didn't bet (folded) Seat 6: Tiltad Tomte folded on the Flop HH2 Mega träff på turn sen sköter ptown resten Full Tilt Poker Game #885551621: Table Cheyenne (6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 10:16:41 ET - 2006/08/11 Seat 1: got2bkidding ($42), is sitting out Seat 2: jersey jay ($86.75) Seat 3: BoBByBadfingers ($193) Seat 4: PTownPoker ($268.70) Seat 5: TJONES215 ($85.95) Seat 6: Tiltad Tomte ($140.65) PTownPoker posts the small blind of $1 TJONES215 posts the big blind of $2 The button is in seat #3 *** HOLE CARDS *** Dealt to Tiltad Tomte [Ad Jh] Tiltad Tomte raises to $6 jersey jay folds BoBByBadfingers folds PTownPoker calls $5 TJONES215 folds *** FLOP *** [As Jc Tc] PTownPoker checks Tiltad Tomte bets $8 PTownPoker raises to $16 Tiltad Tomte calls $8 *** TURN *** [As Jc Tc] [Js] PTownPoker bets $46 Tiltad Tomte calls $46 *** RIVER *** [As Jc Tc Js] [9h] PTownPoker bets $73 Tiltad Tomte: lol Tiltad Tomte calls $72.65, and is all in Uncalled bet of $0.35 returned to PTownPoker got2bkidding has returned *** SHOW DOWN *** PTownPoker shows [Qd Kd] (a straight, Ace high) Tiltad Tomte shows [Ad Jh] (a full house, Jacks full of Aces) Tiltad Tomte wins the pot ($280.30) with a full house, Jacks full of Aces *** SUMMARY *** Total pot $283.30 | Rake $3 Board: [As Jc Tc Js 9h] Seat 1: got2bkidding is sitting out Seat 2: jersey jay didn't bet (folded) Seat 3: BoBByBadfingers (button) didn't bet (folded) Seat 4: PTownPoker (small blind) showed [Qd Kd] and lost with a straight, Ace high Seat 5: TJONES215 (big blind) folded before the Flop Seat 6: Tiltad Tomte showed [Ad Jh] and won ($280.30) with a full house, Jacks full of Aces HH3 Några händer efter tiltar ptown loss totalt kolla in det här skrämmande Full Tilt Poker Game #885553520: Table Cheyenne (6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 10:18:10 ET - 2006/08/11 Seat 1: got2bkidding ($42) Seat 2: jersey jay ($86.75) Seat 3: BoBByBadfingers ($193) Seat 4: PTownPoker ($131.05) Seat 5: TJONES215 ($82.95) Seat 6: Tiltad Tomte ($278.30) Tiltad Tomte posts the small blind of $1 got2bkidding posts the big blind of $2 The button is in seat #5 *** HOLE CARDS *** Dealt to Tiltad Tomte [6s 3d] jersey jay calls $2 PTownPoker: 58 BoBByBadfingers folds PTownPoker raises to $131.05, and is all in PTownPoker: !@ it TJONES215 folds Tiltad Tomte folds PTownPoker: i quit got2bkidding calls $40, and is all in jersey jay calls $84.75, and is all in PTownPoker shows [5h 8d] got2bkidding shows [6c Ac] jersey jay shows [Qd Qh] Uncalled bet of $44.30 returned to PTownPoker *** FLOP *** [3c 4h 7d] *** TURN *** [3c 4h 7d] [5d] *** RIVER *** [3c 4h 7d 5d] [6h] så sjukt PTownPoker shows a straight, Eight high jersey jay shows a straight, Seven high PTownPoker wins the side pot ($89.50) with a straight, Eight high Tiltad Tomte: lol aceloll got2bkidding shows a straight, Seven high PTownPoker wins the main pot ($124) with a straight, Eight high got2bkidding is sitting out jersey jay adds $200 *** SUMMARY *** Total pot $216.50 Main pot $127. Side pot $89.50. | Rake $3 Board: [3c 4h 7d 5d 6h] Seat 1: got2bkidding (big blind) showed [6c Ac] and lost with a straight, Seven high Seat 2: jersey jay showed [Qd Qh] and lost with a straight, Seven high Seat 3: BoBByBadfingers didn't bet (folded) Seat 4: PTownPoker showed [5h 8d] and won ($213.50) with a straight, Eight high Seat 5: TJONES215 (button) didn't bet (folded) Seat 6: Tiltad Tomte (small blind) folded before the Flop HH4 Hur spelar jag här Full Tilt Poker Game #885640568: Table Cheyenne (6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 11:19:05 ET - 2006/08/11 Seat 1: JustRiveredU ($200) Seat 2: 4chek ($171) Seat 3: stangdudex ($275.65) Seat 4: TalkingHead ($257) Seat 5: jasonbruchey ($80) Seat 6: Tiltad Tomte ($205.55) TalkingHead posts the small blind of $1 jasonbruchey posts the big blind of $2 The button is in seat #3 *** HOLE CARDS *** Dealt to Tiltad Tomte [Kc Ah] Tiltad Tomte raises to $7 stangdudex: gh 4chek folds stangdudex raises to $24 TalkingHead folds jasonbruchey calls $22 Tiltad Tomte calls $17 Synar reraisen på $17 *** FLOP *** [Kd 4d Jd] jasonbruchey checks Tiltad Tomte checks Helt okej flopp väljer o checka för att se vad stangdudex hittar på stangdudex checks Lite förvånande förmodligen gillade han inte floppen *** TURN *** [Kd 4d Jd] [Td] jasonbruchey checks Tiltad Tomte bets $33 Har varit check runt hela vägen gör ett försök att stjäla trots att man inte har någon ruter stangdudex folds jasonbruchey has 15 seconds left to act jasonbruchey folds Uncalled bet of $33 returned to Tiltad Tomte Tiltad Tomte shows [Kc Ah] (a pair of Kings) stangdudex: QQ no dia fck that flop lol Tiltad Tomte wins the pot ($70) *** SUMMARY *** Total pot $73 | Rake $3 Board: [Kd 4d Jd Td] Seat 1: JustRiveredU is sitting out Seat 2: 4chek didn't bet (folded) Seat 3: stangdudex (button) folded on the Turn Seat 4: TalkingHead (small blind) folded before the Flop Seat 5: jasonbruchey (big blind) folded on the Turn Seat 6: Tiltad Tomte collected ($70) Kommer bli mer lir senare Bankrulle Update Neteller $0 - Väntar på $1800 från eurobet Fulltilt Startade bankrullen med $500, ligger nu på $674 Party Poker $1615 Kramis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Kul db måste jag säga! Keep up the good work, you go girl! Tack Roligt att du tycker det Äntligen igång igen =) Du e bara för go Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MilfHunter Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Imponerande resultat. Hur många bord lirar du samtidigt? Har du pokertracker? hade varit kul att se lite statestik därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Imponerande resultat. Hur många bord lirar du samtidigt? Har du pokertracker? hade varit kul att se lite statestik därifrån. Hej Tack så mycket Jag brukar lira mellan 2-4 bord åt gången.. Har faktiskt aldrig testat något program som pokertracker eller pokeroffice. Har länge funderat på o skaffa de kanske är värt ett försök, nån med erfarenhet som kan säga att det har hjälpt till mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Den här måste jag börja följa nogare nu när jag konverterat över till NL CG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 PT/PO är grymt bra om man använder det på rätt sätt ... sen tillsammans med gametime/PAhud så är det så gott som ovärdeligt tycker jag SÄRKILT om man kör fler bord än två ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Den här måste jag börja följa nogare nu när jag konverterat över till NL CG Dina dagböcker äger annars PT/PO är grymt bra om man använder det på rätt sätt ... sen tillsammans med gametime/PAhud så är det så gott som ovärdeligt tycker jag SÄRKILT om man kör fler bord än två ! Okej så pass....vad är gametime/PAhud för något? Kramis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Dina dagböcker äger annars Man får tacka:D Okej så pass....vad är gametime/PAhud för något? det är program som gör att du får statistik direkt på bordet om dina motståndare, t.ex hur ofta dem continue betttar eller hur ofta dem höjer pre, finns jäkligt många olika saker, man får välja själv vilka man vill se. PAHud kopplar man till PT där den hämtar sin data ifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 det är program som gör att du får statistik direkt på bordet om dina motståndare, t.ex hur ofta dem continue betttar eller hur ofta dem höjer pre, finns jäkligt många olika saker, man får välja själv vilka man vill se. PAHud kopplar man till PT där den hämtar sin data ifrån... Okej tycker du de är värt o skaffa det? Tack för informationen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 det är program som gör att du får statistik direkt på bordet om dina motståndare, t.ex hur ofta dem continue betttar eller hur ofta dem höjer pre, finns jäkligt många olika saker, man får välja själv vilka man vill se. PAHud kopplar man till PT där den hämtar sin data ifrån... Okej tycker du de är värt o skaffa det? Tack för informationen PT är absolut värt det Sen om det är värt att kosta på att skaffa PAHud mot gametime (som är gratis) vet jag inte kör med gametime jag och är nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 PT är absolut värt det Sen om det är värt att kosta på att skaffa PAHud mot gametime (som är gratis) vet jag inte kör med gametime jag och är nöjd med det. Okej ska ta mig en funderare Lirar just nu 4 st $0.50/1 bord spelat i ca 2 timmar ligger pluss runt $300 för tillfället kommer nog bli en lång natt med mycket spel ska nog lira någon turnering också Update l8r Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Sådär nu har man avslutat nattens pokergrind vilket slutade helt okej. Spelade 4 st $0.50/1.00 bord och gick $360 pluss spelade runt 4 timmar....vilket är mycket för mig på en gång Bankrulle Neteller $1800 Party Poker $1615 Full Tilt $1034 Uppdaterar fler HH imorn nu e dags o krypa till sängs Sov gott alla grinders Kramis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 13 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Halloj Idag fick man glada nyheter trots att jag redan registrerat mig som användare hos full tilt poker så kunde jag få bananförsäljning Ska sätta mig o lira i några timmar nu.. Update l8r Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 13 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Sådär nu har jag lirat poker i nästan 2 timmar gick inte så väldans bra då jag backade $110 på full tilt Inte mycket som stämde blir nya tag senare ikväll ska nu fixa till lite mat, blir kyckling med ris o en god currysås Rulle på full tilt nu $924 Kramis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Nu avslutar jag nattens grind blev enbart cashgame på full tilt där jag hittade plusset på $228. E helt slut nu kommer update med HH imorn Sov gott alla PF:are Kramis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Går bra för dig Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Inget lir idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Relativitet Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Currysås är jäätttegott =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Sådär nu får de räcka med grind för inatt Testade för första gången WPX idag då jag fått mina pengar från Eurobet Måste säga att jag gillar deras klient även om den är lite klumpig satte in $1000 dollar och idag gick jag pluss endast på $0.50/1.00 - $370 och bananer för $70 genom deras 100%.... På WPX nickar jag Sarah123 Nån som har koll på HH från WPX bad dem skicka dem 100 senaste men har ännu inte fått något mail Bankrulle totalt! Neteller $800 Party Poker $1615 Full Tilt $1152 WPX $1370 Totalt = $4937 Mer grind imorn kramisar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Går bra för dig Keep it up! Tack jag gör mitt bästa även om det inte alltid funkar Inget lir idag? Jodå bara seg på o uppdatera Currysås är jäätttegott =) Min favoritsås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Du har snart använt en livstidsförbrukning av smileys. Blir ju helt snurrig. Fina resultat, kämpa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Idag har de blivit mycket lir med blandat resultat backade $170 på party poker. Testade att byta pokerklient vilket vissade sig lyckat plussade $379 på full tilt och yterliggare $120 på wpx Nu ikväll kommer jag lira på Full Tilt ska försöka lira nån rolig turnering också Större update lite senare Kramis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts