Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Eftersom jag bustade min rulle på b2b med midsommartilt och allt vad det innebär, så tänkte jag sätta in nya pengar Tänkte sätta in 100.000 på Prima och 100.000kr på b2b Nu behöver jag hjälp med vilket sätt som är lättast att sätta in på, Samt få minst avgift, Har hört att det är sjuk avgift med neteller så jag vet inte hur jag ska bete mig Tack För Hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Har du sökt i forumet? Vet inte om det är speciellt många som har erfarenhet av att sätta in 200k men om inte neteller är bra, vad finns då kvar? Att sätta in från ditt bankonto (offline, hos banken) kanske är en idé. Hör med supporten och din bank, dom har förmodligen erfarenhet av liknande situationer. Jag tror då att martinspoker har bäst svar, kanske på svenska också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 B2B går ju utmärkt direkt med bank i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Eftersom jag bustade min rulle på b2b med midsommartilt och allt vad det innebär, så tänkte jag sätta in nya pengar Tänkte sätta in 100.000 på Prima och 100.000kr på b2b Nu behöver jag hjälp med vilket sätt som är lättast att sätta in på, Samt få minst avgift, Har hört att det är sjuk avgift med neteller så jag vet inte hur jag ska bete mig Tack För Hjälpen! du bustade din innestående rulle? men inte allt vad du vunnit? eller du tjänar pengar s du kan spela så stort ändÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Snacka med sajten ifråga på B2B kan de fixa så du kan sätta in såna summor direkt med visakortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Ne, jag bustade alltså allt jag hade på pokersidan! Tjänar inga pengar förutom dem jag tjänar på pokern, Men att få in pengarna på prima då? Kanske sätter in allt på b2b tar ut därifrån till neteller och sen in på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 skicka dem till mig så fixxar jag det åt dig din late fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KidNamedEd Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Kontakta supporten, de kan säkert hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Ne, jag bustade alltså allt jag hade på pokersidan! Tjänar inga pengar förutom dem jag tjänar på pokern, Men att få in pengarna på prima då? Kanske sätter in allt på b2b tar ut därifrån till neteller och sen in på prima? Gör inte detta, då får du netellers växlingavgift på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Så jobbigt med massa krångel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 på vissa primasajter kan du stoppa in utan avgift med bank... nordic bet är den jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Jag har en rakeback deal på en prima klient så vorre bra att kunna sätta in på den, vet dock inte om man får skriva vad den heter, orkade aldrig läsa forumsreglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 lol... kontakta deras support då m8 gr8 its getting l8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Blir det någon dagbok btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Dagboken kommer när jag fått in lite pengar på Sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 För b2b skulle jag PMa HeyJohan så går det nog på ett kick, då snackar vi såklart heypoker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Im bestpoker, inga problem att få in där men det som strular är prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Im bestpoker, inga problem att få in där men det som strular är prima Men kontakta din primasidas support, hur svårt ska det vara att fråga dom som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 funk, varför frågar du inte MIG??? pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 För att jag aldrig får tag på dig din fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BestPokerDanne Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 superfunk är dan glimne, för alla som inte vet d, fd. goldie lock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 dont lol me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 7. Superfunk- €4,108 Verkar som om det gick bra med nystarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts