KidNamedEd Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Skulle behöva en schysst artikel om pokerboomen, upgång och fall, gärna på engelska. Några tips? Citera
gdaily Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Uppgång: Chris Moneymaker som slog igenom som Internetkvalare samtidigt som TV-pokern kom igång Fall: Har inte kommit än. Däremellan får du fylla ut själv Citera
KidNamedEd Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2006 Haha. Inget för skolan. Har en japansk vän som håller på med något "skumt" och frågade om jag kunde berätta lite historik, dittan, dattan och etc. Försöker nu gå den lätta vägen då jag inte skrivit något vettigt på papper på ett bra tag. Citera
Nick_the_Swede Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Har en japansk vän som håller på med något "skumt" Utveckla gärna. Citera
KidNamedEd Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2006 Har en japansk vän som håller på med något "skumt" Utveckla gärna. Hehe, han och hans studentpolare sitter och lirar poker och han vill väl verka extra häftig. Vet inte exakt, men farligare än så är det inte. Citera
Njursparven Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Har en japansk vän som håller på med något "skumt" Utveckla gärna. Hehe, han och hans studentpolare sitter och lirar poker och han vill väl verka extra häftig. Vet inte exakt, men farligare än så är det inte. Efter att ha sett diverse filmklipp nå nätet så har jag lärt att man alltid ska vara försiktig när det handlar om japaner. Citera
hansolo Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Har en japansk vän som håller på med något "skumt" Utveckla gärna. Hehe, han och hans studentpolare sitter och lirar poker och han vill väl verka extra häftig. Vet inte exakt, men farligare än så är det inte. Efter att ha sett diverse filmklipp nå nätet så har jag lärt att man alltid ska vara försiktig när det handlar om japaner. hahahhaha antigen handlar det om att klara diverse spel på sjukt kort tid eller att bli äkligt bra på typ tetris och dylikt, eller väldigt udda aktiviteter i sänghalmen..... Citera
KidNamedEd Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2006 Det skall tydligen vara inspiration till någon hemsida som handlar om online poker boomen. Typ ngt sånt. Så sluta tracka ner på honom nu. Citera
Recommended Posts