garpen Postad 7 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2006 ok sick vad tid ett P94-lag måste ta då 2 till och med! 3 träningar och 2 matcher i veckan+tiden det tar att planera allting blir att antal timmar i veckan, vi ska ju bli bäst... Citera
garpen Postad 9 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2006 FT i Highroller igen, 1/6 typ, 2 priser. Citera
ulaf Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Garpo äger vidare. £3600 MYCKET bra. Hur gick det igår i Highroller? Se till att inte välja bort skolan alltför mycket. Du är ju smart nog att klara det lätt på halvfart. MTTs och P94:or är inte den säkraste vägen till miljoner (för vanliga dödliga). Citera
garpen Postad 10 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Garpo äger vidare. £3600 MYCKET bra. Hur gick det igår i Highroller? Se till att inte välja bort skolan alltför mycket. Du är ju smart nog att klara det lätt på halvfart. MTTs och P94:or är inte den säkraste vägen till miljoner (för vanliga dödliga). Åkte som femma då jag semibluffade mot top2. Så sant, men pokerproffs som tränar Något lag i la liga ska väl inte vara omöjligt? Citera
ulaf Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Så sant, men pokerproffs som tränar Något lag i la liga ska väl inte vara omöjligt? Det behövs inte när ÅBK tar hem champions league på egen hand. Messi och Freddy Adu vill komma, men platsar inte. Citera
svint0 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Som det ser ut nu kommer jag gå sista året på gymnasiet och försöka ta ialla fall 50% av alla kurser. Blir ju mkt att kombinera, fotbollstränare, pokerspelandet och skolan... Skolan kommer jag antagligen inte gå varje dag... varför väljer du bort skolan? Väljer inte bort helt, resten kan jag ta igen på komvux, om jag inte får godkännt på kursen. Ett tips. De skall ta bort möjligheten för folk att läsa upp ämnen på Komvux. Efter de läsåret som kommer nu, dock osäker på vad som gäller när man inte har godkännt i kursen. Om du läser lite halvt i skolan, bör du väl kunna klara G i alla ämnen åtminstone, gymnasiet är ju inte direkt svårt! Citera
SnGGrindaren Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Som det ser ut nu kommer jag gå sista året på gymnasiet och försöka ta ialla fall 50% av alla kurser. Blir ju mkt att kombinera, fotbollstränare, pokerspelandet och skolan... Skolan kommer jag antagligen inte gå varje dag... varför väljer du bort skolan? Väljer inte bort helt, resten kan jag ta igen på komvux, om jag inte får godkännt på kursen. Ett tips. De skall ta bort möjligheten för folk att läsa upp ämnen på Komvux. Efter de läsåret som kommer nu, dock osäker på vad som gäller när man inte har godkännt i kursen. Om du läser lite halvt i skolan, bör du väl kunna klara G i alla ämnen åtminstone, gymnasiet är ju inte direkt svårt! Så länge man inte har typ fysik B, Matte D, eller Matte C typ så behöver man inte plugga typ Citera
Chipleader_87 Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Som det ser ut nu kommer jag gå sista året på gymnasiet och försöka ta ialla fall 50% av alla kurser. Blir ju mkt att kombinera, fotbollstränare, pokerspelandet och skolan... Skolan kommer jag antagligen inte gå varje dag... varför väljer du bort skolan? Väljer inte bort helt, resten kan jag ta igen på komvux, om jag inte får godkännt på kursen. Ett tips. De skall ta bort möjligheten för folk att läsa upp ämnen på Komvux. Efter de läsåret som kommer nu, dock osäker på vad som gäller när man inte har godkännt i kursen. Om du läser lite halvt i skolan, bör du väl kunna klara G i alla ämnen åtminstone, gymnasiet är ju inte direkt svårt! Möjligheten att läsa upp G eller bättre kommer slopas men IG till G kommer kvarstå. Citera
DaPine87 Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 var ett tag sen du skrev garpen, vill ha update Citera
garpen Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2006 var ett tag sen du skrev garpen, vill ha update Helt enkelt knappt lirat någonting, jobbbade hela förra veckan o sen varit lite småsjuk till och från. Men det ska bli bättring med skrivandet! Fick ett lite sjukt erbjudande från Betfair, istället för BAPT (1k$ i hotel och 5k$ i buy in, redan fått 2k$ i respengar) så får jag ett EPT-paket. Med buy-in och 1600€ att spendera på resa/boende, antagligen blir det barca... Citera
garpen Postad 6 September , 2006 Författare Rapport Postad 6 September , 2006 Dax att uppdatera lite; Har inte lirat så mkt online (första större turneringen spelades nyss) utan sattsat på o öka på liveskillsen med spel på klubben (trea förra måndagen) och Sviten (mest cg) inför Barcelona. Jag kommer att spela minst ett sidoevent, åker ner redan på måndag. Kommer köra en blogg, antagligen i den forumdelen. Allt fokus ligger på turneringarna i Barca, så nätpokern har blivit lidande, sen är det något som kallas skola också som pågår. Kommer bli kul! Fick in lite bananer o lira för; spel: SixPack Highroller Antal spelare: 24 Platser betalda: 3 inköp: 300+20£ Placering:2 Pris: 2160£ Site: Betfiar Citera
garpen Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 25k på B2B som garpen_88. Har även några % kvar om någon mer är intresserad av att köpa! Skicka bara ett pm. Citera
Polarized Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Nyfunnen dagbok, intressant läsning. Ska försöka bidra lite med prat kring postade HHs i framtiden! Citera
garpen Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Nyfunnen dagbok, intressant läsning. Ska försöka bidra lite med prat kring postade HHs i framtiden! Kul att höra! 9/90 vid första pausen. 27 personer ITMar. Allt sket sig, hitta AJs i SB o ställer in när knappen försöker stjäla. Självklart hittar BB kungarna. I 5k så åkte jag med damer mot knugarna. Idag blire Svitens fredagsturnering+cashgame. Kommer testa o spela i Betfairtröja om det när någon som känner sig manad att hälsa. Citera
Blomvolvo Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Hehe va ett tag sen denna tråd uppdaterades? har du gulat eller:) Citera
speltorsk_LOL Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Hehe va ett tag sen denna tråd uppdaterades? har du gulat eller:) BumpedForTruth! Jag hörde rykten om att Garpen i dagsläget har mer pengar än både Shortstack-Jello & Saxin1 ihop, och det vill inte säga lite Citera
okocha Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Jag hörde rykten om att Garpen i dagsläget har mer pengar än både Shortstack-Jello & Saxin1 ihop, och det vill inte säga lite Är det ens möjligt i teorin? Citera
Recommended Posts