Gå till innehåll

Garpen laddar inför Barcelona


garpen

Recommended Posts

Tjena garpen!

 

kul att se hur det går för en gammal "vaxholmare" :)

 

verkar ju gå väldigt bra också!

 

gg.

 

Tja, jorå, de rullar på.. :)

hur gåre själv?

Liras det något live?

 

Jodå, det flyter på. Lirar väl iaf 2-3 dagar i veckan live... själv då?

 

Härligt, samma här. Brukar lira på klubben 2 dagar i veckan. Är det bara homegame eller något mera uppstyrt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 216
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Scandinavian Masters och partys 1m garanti står på programet (ev någon feeder på stars till EPT). Fick 1k$ då jag hade 20% i en polare (han vann en turnering på party), har även några % utspridda i diverese lirare. Messa mig om ni vill byta några procent på partys 1m garanti! Är hos en polare men försöker hålla koll om jag får några meddelanden. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sugen på att ställa upp i det här? varannan tisdag tydligen, kanske kan bli lite kul. 200euro per man i ett 3-manna lag.

 

http://www.pokerteamsweden.com

 

 

Jag är sugen, har inga polare som är villiga att ställa upp dock så vi får ragga upp en till i så fall

 

Jag är intresserad, måste dock kolla upp hur höstens träningsschema kommer se ut.. Men det ser kul ut!, så räkna med mig. =)

 

Skriv ett pm till mig när du vet ditt träningsschema. Jag har en polare som nog ställer upp. annars får vi värva nån från forumet ;) man vet aldrig om serien blir av heller. Det är ju martinspoker vi snackar....

 

Lirar du 50K idag förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dax för lite söndagsturneringar, då inte pengarna från betfair kommit än så blir det tyvärr bara spel på Crypto;

 

19:00 50k added 36$

19:30 Satellit till Irish Poker Classic 270$

21:00 50k£ 110£

 

Inte lirat så mkt MTTs senaste tiden, utan nöt Sixpack SNGs..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spel: SixPack Highroller

Antal spelare:24

Platser betalda: 3

Inköp: 300+20£

Placering:1

Pris: 3600£

Site: Betfair (Crypto)

 

 

Spelade stabilt och tight hela vägen, AQ mot JJ avgjorde HUn, en gång i livet kom essen.. ;-)

 

Helt sjukt vad du är bra på turrar, speciellt med få spelare...

 

Stort grattis! :D

 

Vad har du för planer för framtiden, vet inte om du sagt nått om detta, men jobbar du eller ger du pokern en chans?

 

HAr också för mig att du sa att du lirar sngs, isåfall, vad lirar du för inköp där och vad har du för stats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spel: SixPack Highroller

Antal spelare:24

Platser betalda: 3

Inköp: 300+20£

Placering:1

Pris: 3600£

Site: Betfair (Crypto)

 

 

Spelade stabilt och tight hela vägen, AQ mot JJ avgjorde HUn, en gång i livet kom essen.. ;-)

 

Helt sjukt vad du är bra på turrar, speciellt med få spelare...

 

Stort grattis! :D

 

Vad har du för planer för framtiden, vet inte om du sagt nått om detta, men jobbar du eller ger du pokern en chans?

 

HAr också för mig att du sa att du lirar sngs, isåfall, vad lirar du för inköp där och vad har du för stats?

 

Tack så mkt!

Har inte riktigt tänkt på det. Som det ser ut nu kommer jag gå sista året på gymnasiet och försöka ta ialla fall 50% av alla kurser. Blir ju mkt att kombinera, fotbollstränare, pokerspelandet och skolan... Skolan kommer jag antagligen inte gå varje dag. Fotbollen däremot är det jag kommer "sattsa" på i den bemärkelsen att jag kommer vara där varje träning/match i stort sätt. Där har jag ett frivilligt åtagande som jag självklart kommer fullfölja. Pokern kommer därför antagligen bli lite lidande. Men för att förhindra att pokern styr alltför mkt kommer jag sprida bankrullen på flera nätverk för att kunna välja mellan flera turneringar/olika tider. Sen blir det lumpen om 1 o ½ år. :)

 

SNGs spelar jag en hel del, på Crypto spelar jag SixPack från 100-500£. Statsen? Har inte direkta stats, men gått in på båda leaderboardsen på betfair så något gör man väl rätt? ;-)

Så fort betfairpengarna kommer ska jag byta sng sajt till antingen party eller stars..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det ser ut nu kommer jag gå sista året på gymnasiet och försöka ta ialla fall 50% av alla kurser. Blir ju mkt att kombinera, fotbollstränare, pokerspelandet och skolan... Skolan kommer jag antagligen inte gå varje dag...

 

varför väljer du bort skolan? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det ser ut nu kommer jag gå sista året på gymnasiet och försöka ta ialla fall 50% av alla kurser. Blir ju mkt att kombinera, fotbollstränare, pokerspelandet och skolan... Skolan kommer jag antagligen inte gå varje dag...

 

varför väljer du bort skolan? :roll:

 

Väljer inte bort helt, resten kan jag ta igen på komvux, om jag inte får godkännt på kursen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...