Gå till innehåll

Bonusforum-gnäll, HaHa!


Recommended Posts

Moderatorer och övriga lås mig, banna mig ,kicka mig gör vad ni vill men patetiska är vissa av er!

Är man Noob,ny, och nybörjare e det inte alltid lätt men

ställer man en fråga under Bonusar och får frågan låst för den inte e rätt ställd enligt moderator Gdaily så e det bara så fet patetiskt, läser man reglerna så e det heller inte helt lätt att fatta vad som gäller ang bonusar

skall man behöva läsa igenom 5000 inlägg för att hitta rätt svar?

 

medlemmarna här e helt ok och vill hjälpa , men moderatorna har tydligen missat att komma in på polisskolan och fortfarande få stå vakt på ett fethak på östermalm!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusreglerna är väldigt enkla. Varje bonus får en egen tråd där det i rubriken framgår villkoren för den. Alltså är det väldigt lätt att genom lite rubrikläsning hitta en passande bonus. Trådar som inte följer reglerna försöker vi hinna med att låsa så gott det går men ibland slinker det igenom några felaktiga ändå. Frågor om vilka bonusar man ska cleara osv rensar vi bort, eftersom det ska framgå i rubriken hur bra bonusarna är, vilket gör att såna frågor inte behöver ställas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte snack om några dåliga låsningar i bonustråden, väldigt störande med folk som inte ens tittat på reglerna med tanke på att det kommer nya varje dag "vad finns det för bonus på prima osv osv " blir alldeles för grötigt...
Håller med, tänk om varje nisse på forumet skulle posta sin egen "vilken bonus ska jag ta nu? jag har en rulle på $200 och skulle gärna hitta en $1000 bonus. TIPS!"

:?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag håller med tompa. Att ha en tråd per bonus fungerar inte eftersom att avtalen hela tiden ändras så första inlägget inte längre är relevant. Och hur kul är det att läsa igenom en tråd på 50 sidor full med skit som "oo ja förlora 20$ mot en fisk men sen spela ja bra o van 120$ men de spela jag bort på blackjack tihi".

 

Och hur ska man lätt kunna hitta de bästa bonusarna i den där delen är det tänkt? Hur hittar jag bästa öppningserbjudandet till partypoker via det där forumet? Någon besserwisser som vill förklara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om första inlägget inte är relevant så ska tråden låsas, det är bara att se till så trådskaparen ändrar rubrik till "lås nu" typ.
Jag som användare måste ändå plöja igenom tråden för att förvissa mig om att trådskaparen helt enkelt inte glömt att skriva "lås nu" i rubriken. En bättre lösning är att banna användare som spyr ut sin skit från att skriva i forumdelen, så behöver inte trådarna bli konstant onödigt långa..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om första inlägget inte är relevant så ska tråden låsas, det är bara att se till så trådskaparen ändrar rubrik till "lås nu" typ.

 

Härligt att bonustråden modereras hårt! Skulle dock vara skitbra om det fanns en "notify mod" knapp, då hade bonusforumet fungerat mkt bättre tror jag. Bonusforumet är ett bonusforum och ingen helpdesk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...